کد خبر : 167637
تاریخ انتشار : سه‌شنبه 14 دسامبر 2021 - 16:17

برخورد با هرگونه موارد فساد و تخلف در حوزه‌های اقتصادی

برخورد با هرگونه موارد فساد و تخلف در حوزه‌های اقتصادی

ایسنا/اردبیل رئیس کل دادگستری استان اردبیل گفت: با هرگونه موارد فساد و تخلف به ویژه در حوزه اقتصادی و ادارای به شدت برخورد می‌شود. ناصر عتباتی روز دوشنبه چهارم اسفندماه در سومین جلسه پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان اردبیل با اشاره به اینکه ظرفیت دستگاه قضایی در کنار مدیران قانونمند برای پیشگیری از هرگونه جرائم

برخورد با هرگونه موارد فساد و تخلف در حوزه‌های اقتصادی

ایسنا/اردبیل رئیس کل دادگستری استان اردبیل گفت: با هرگونه موارد فساد و تخلف به ویژه در حوزه اقتصادی و ادارای به شدت برخورد می‌شود.

ناصر عتباتی روز دوشنبه چهارم اسفندماه در سومین جلسه پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان اردبیل با اشاره به اینکه ظرفیت دستگاه قضایی در کنار مدیران قانونمند برای پیشگیری از هرگونه جرائم و تخلفات بکارگیری می‌شود، اظهار کرد: پیشگیری از وقوع جرم یک امر فرا قوه‌ای و نیازمند همکاری مردم، مسئولان و نیز لزوم استفاده از ظرفیت‌های سازمان‌های مردم نهاد است.

 

وی با اشاره به دستورالعمل ترک فعل مدیران ادارات و دستگاه‌ها خاطرنشان کرد: دستگاه قضایی استان همواره در کنار مدیران و مسئولان قانونمدار و متعهد بوده و ضمن اینکه از اقدامات قانونی آنان در امر مبارزه با فساد در حوزه‌های مختلف حمایت می‌کند بلکه با هرگونه موارد فساد و تخلف به ویژه در حوزه اقتصادی و ادارای به شدت برخورد خواهد شد.

 

رئیس کل دادگستری استان اردبیل از مسئولان و مدیران خواست تا با استفاده از ظرفیت‌های موجود، نظارت‌های مستمر و مداومی بر عملکرد زیرمجموعه‌های خود داشته باشند تا از وقوع هرگونه خطا و فساد قبل از وقوع آن پیشگیری نمایند.

 

عتباتی در بخش دیگر سخنان خود به 10 جرم اول استان استان اشاره کرد و گفت: متاسفانه بسیاری از این جرائم به دلایل نداشتن مهارت‌های ارتباطی و گفتاری به وقوع می‌پیوندد بنابراین یکی از رسالت‌های مهم و خطیر دستگاه‌ها نهادهای فرهنگی، آموزش این مهارت‌ها به مردم و فرهنگ‌سازی آن در جامعه با استفاده از ظرفیت‌های رسانه‌ها و ائمه جمعه و جماعت است.

 

وی همچنین با اشاره به ظرفیت‌ها و تهدیدهای فضای مجازی، استفاده و مدیریت مطلوب از آن را یکی از ضروری‌ترین نیاز چامعه امروزی عنوان کرد که باید دستگاه‌های متولی برای بهره‌مندی از این ظرفیت برنامه‌ریزی‌های جامع و مدونی داشته باشند.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.