کد خبر : 171615
تاریخ انتشار : جمعه 17 دسامبر 2021 - 10:20

آغاز طرح تشدید نظارت و بازرسی از بازار شب یلدا در خراسان شمالی

آغاز طرح تشدید نظارت و بازرسی از بازار شب یلدا در خراسان شمالی

ایسنا/خراسان شمالی معاون بازرسی و حمایت از مصرف کنندگان سازمان صمت خراسان شمالی از آغاز طرح تشدید نظارت و بازرسی از بازار شب یلدا در این استان خبر داد. علی وفاخواه در گفت و گو با ایسنا، گفت: برای اجرای طرح تشدید نظارت و بازرسی از بازار شب یلدا، گشت های مشترک به همراه بهداشت، اتاق

آغاز طرح تشدید نظارت و بازرسی از بازار شب یلدا در خراسان شمالی

ایسنا/خراسان شمالی معاون بازرسی و حمایت از مصرف کنندگان سازمان صمت خراسان شمالی از آغاز طرح تشدید نظارت و بازرسی از بازار شب یلدا در این استان خبر داد.

علی وفاخواه در گفت و گو با ایسنا، گفت: برای اجرای طرح تشدید نظارت و بازرسی از بازار شب یلدا، گشت های مشترک به همراه بهداشت، اتاق اصناف، اتحادیه و تعزیرات حکومتی فعال و نحوه عرضه مایحتاج مردم رصد می شود.

وی اولویت نظارت بر بازار را کالاهایی همچون میوه و تره بار، شیرینی، شکلات، آجیل و خشکبار ذکر کرد و افزود: این طرح تا پایان آذر ماه ادامه دارد.

رفاخواه با بیان اینکه بازرسان در دو نوبت صبح و عصر در بازار حضور دارند، خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه تقاضا برای خرید میوه، آجیل، خشکبار، طلا و بدلیجات در آستانه شب یلدا، افزایش می یابد، طرح تشدید نظارت بر بازار در این بخش اجرا می شود.

این مقام مسئول اضافه کرد: به منظور تسریع در رسیدگی به تخلفات اقتصادی، مردم می توانند در صورت مشاهده هر گونه تخلف از جمله گران فروشی، عدم درج قیمت و عدم صدور فاکتور را از طریق سامانه ۱۲۴ گزارش کنند تا این گونه موارد با اولویت رسیدگی شود.

انتهای پیام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.