کد خبر : 171706
تاریخ انتشار : جمعه 17 دسامبر 2021 - 11:25

مرگ ۲ بیمار مبتلا به کرونا در اصفهان

مرگ ۲ بیمار مبتلا به کرونا در اصفهان

ایسنا/اصفهان با مرگ ۲ بیمار قطعی و مشکوک مبتلا به کرونا در شبانه‌روز گذشته، تعداد جان‌باختگان کرونا در اصفهان از ابتدای همه‌گیری کرونا تاکنون به ۱۷ هزار و ۱۵۸ نفر رسید. در شبانه‌روز گذشته منتهی به امروز (سه‌شنبه، ۲۳ آذرماه) ۱۴۲ مورد ابتلای قطعی به کرونا در حوزه دانشگاه علوم پزشکی اصفهان در ۲۲ شهرستان استان(به‌جز

مرگ ۲ بیمار مبتلا به کرونا در اصفهان

ایسنا/اصفهان با مرگ ۲ بیمار قطعی و مشکوک مبتلا به کرونا در شبانه‌روز گذشته، تعداد جان‌باختگان کرونا در اصفهان از ابتدای همه‌گیری کرونا تاکنون به ۱۷ هزار و ۱۵۸ نفر رسید.

در شبانه‌روز گذشته منتهی به امروز (سه‌شنبه، ۲۳ آذرماه) ۱۴۲ مورد ابتلای قطعی به کرونا در حوزه دانشگاه علوم پزشکی اصفهان در ۲۲ شهرستان استان(به‌جز کاشان و آران و بیدگل) شناسایی شد.

طی ۲۴ ساعت گذشته همچنین ۸۹ بیمار جدید مبتلابه کرونا در بیمارستان‌های استان بستری شدند، درحالی‌که  ۹۶ بیمار بهبودیافته از بیمارستان‌ها مرخص شدند.

هم‌اکنون ۳۸۸ بیمار کووید۱۹ در بیمارستان‌های استان بستری هستند که حال ۷۷ بیمار وخیم است و در بخش‌های آی سی یو بیمارستان‌ها بستری هستند.

از ابتدای همه‌گیری کرونا تاکنون یک‌میلیون و ۲۶۶ هزار و ۸۷۵ نفر در استان اصفهان به کرونا مبتلا شده‌اند که ۱۸۵ هزار و ۶۰۹ نفر از آن‌ها در بیمارستان بستری شدند.

به گزارش ایسنا و به نقل از دانشگاه علوم پزشکی اصفهان، تا امروز ۸۲.۷۰ درصد از افراد بالای ۱۲ سال در استان اصفهان دوز اول واکسن کرونا و ۶۸.۸۵ درصد نیز دوز دوم واکسن را تزریق کرده‌اند.

طی ۲۴ ساعت گذشته در استان اصفهان، ۸ هزار و ۶۶ نفر دوز اول، ۷ هزار و ۳۲۰ نفر دوز دوم و ۱۰ هزار و ۵۲۳ نفر دوز سوم واکسن کرونا را تزریق کرده‌اند.

انتهای پیام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.