کد خبر : 172206
تاریخ انتشار : یکشنبه 19 دسامبر 2021 - 18:43

پاییز برای استقبال از زمستان، “باران” به همدان هدیه داد

پاییز برای استقبال از زمستان، “باران” به همدان هدیه داد

ایسنا/همدان کارشناس مرکز هواشناسی استان همدان از وضعیت بارش در همدان و شهرستان‌ها از زمان شروع سامانه بارشی خبر داد. روح اله زاهدی در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد:موج بارش از روز گذشته فعال شده که بیشتر، بارش ها به صورت باران و در ارتفاعات به صورت برف آمده است و تا آخر وقت امروز به

پاییز برای استقبال از زمستان، "باران" به همدان هدیه داد

ایسنا/همدان کارشناس مرکز هواشناسی استان همدان از وضعیت بارش در همدان و شهرستان‌ها از زمان شروع سامانه بارشی خبر داد.

روح اله زاهدی در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد:موج بارش از روز گذشته فعال شده که بیشتر، بارش ها به صورت باران و در ارتفاعات به صورت برف آمده است و تا آخر وقت امروز به فعالیت خود ادامه می‌دهد.

وی ادامه داد: فردا از نظر وضعیت بارش آسمانی آرام را خواهیم داشت و سپس از روز دوشنبه ابرهای بارشی شروع به فعالیت کرده و تا صبح چهارشنبه ادامه دارد.

این کارشناس هواشناسی افزود:بارش‌ها در استان به صورت باران و در ارتفاعات به صورت برف اتفاق می‌افتد و در اواقاتی که بارش قطع می‌شود تشکیل مه رقیق را پیش‌بینی می‌کنیم.

وی خاطر نشان کرد: بارش‌هایی که از دیروز استان تجربه کرده از یک تا ۹ میلیمتر گزارش شده که بیشترین بارش در اسدآباد با ۹میلیمتر و در بقیه نقاط مانند منطقه دانشگاه بوعلی سینا شش میلیمتر و نهاوند با چهار میلیمتر بیشترین بارش‌ها را تجربه کرده‌اند.

زاهدی افزود: از زمان شروع بارش‌ها، دمای صبحگاهی به بالای صفر رسیده و از شدت هوای سرد در استان کاسته شده است اما از روز چهارشنبه و با عبور سامانه بارشی  از آسمان استان، کاهش دما و تداوم سرما را خواهیم داشت.

وی با اشاره به دمای همدان در شبانه روز گذشته افزود: برای همدان پنج درجه سانتیگراد کمترین دما و۱۳ درجه سانتیگراد بیشترین دما در ایستگاه فرودگاه همدان ثبت شده است.

زاهدی درباره دمای شهرستان‌ها در ۲۴ ساعت گذشته نیز گفت: شهرستان های رزن، نهاوند و شهر گل تپه با دو درجه سانتیگراد سردترین دما و فامنین با ۱۵ درجه سانتیگراد گرمترین دما را داشته‌اند.

انتهای پیام

خبرنگار ایسنا؛ محمدجواد صفری

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.