کد خبر : 175782
تاریخ انتشار : شنبه 25 دسامبر 2021 - 18:46

انجام ۲۱ عملیات آتش‌نشانی در اهواز در پی بارندگی

انجام ۲۱ عملیات آتش‌نشانی در اهواز در پی بارندگی

عکس از آرشیو ایسنا/خوزستان رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز از انجام ۲۱ عملیات اطفای حریق و امدادی در پی بارندگی در شبانه‌روز گذشته توسط آتش‌نشانان خبر داد. ابراهیم قنبری در جمع خبرنگاران اظهار کرد: روز گذشته (۲۷ آذرماه) عملیات‌های مهار حریق ساختمان متروکه در ساعت ۱۳ دقیقه بامداد در منطقه امانیه، اتاق آسانسور

انجام ۲۱ عملیات آتش‌نشانی در اهواز در پی بارندگی
عکس از آرشیو

ایسنا/خوزستان رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز از انجام ۲۱ عملیات اطفای حریق و امدادی در پی بارندگی در شبانه‌روز گذشته توسط آتش‌نشانان خبر داد.

ابراهیم قنبری در جمع خبرنگاران اظهار کرد: روز گذشته (۲۷ آذرماه) عملیات‌های مهار حریق ساختمان متروکه در ساعت ۱۳ دقیقه بامداد در منطقه امانیه، اتاق آسانسور ساختمان مسکونی ساعت ۱۴:۵۸ در منطقه کمپلو خیابان شهرداری به علت اتصال برق و منزل مسکونی ساعت ۲۳:۱۴ در شهرک برق خیابان پرنیان ۲ به علت اتصال برق سیم سیار، توسط آتش‌نشانان انجام شدند.

به گزارش ایسنا، وی با اشاره به مهارحریق ترانس‌های برق در مناطق کیان‌آباد، مسیر اهواز خرمشهر و بلوار اکباتان افزود: مهار حریق کنتور برق منازل مسکونی در مناطق کوی رمضان، شهرک برق، کیانشهر، پردیس، کیان‌آباد، آخر آسفالت و پایه برق در مناطق برومی پادگان شهید درویش، خرمکوشک و ۳۰ متری جنب سینما اکسین از دیگر عملیات‌های انجام شده با تلاش آتش‌نشانان گزارش شده است.

قنبری با اشاره به واژگونی خودرو تریلر کشنده ولوو در ساعت ۱۱:۳۸ در آزادراه خلیج فارس کیلومتر ۲۰ تصریح کرد: این حادثه منجر به کشته شدن راننده خودرو شد و آتش‌نشانان با ایمن‌سازی مسیر و تجهیزات برش و تخصصی، جسد راننده را از اتاقک خودرو خارج کردند.

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز افزود: آتش‌نشانان یک مرد ۳۳ ساله را در پارک افشاری در منطقه امانیه که درون چاه سقوط کرده و از ناحیه پای راست دچار شکستگی شده بود، خارج کردند و به اورژانس ۱۱۵ تحویل دادند. آتش‌نشانان در عملیات نجات از کابین آسانسور در کیانپارس خیابان الهام و شهریور غرب ، ۳۰ متری نبش جهانیان سه شهروند را نجات دادند.

انتهای پیام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.