کد خبر : 175898
تاریخ انتشار : شنبه 25 دسامبر 2021 - 18:58

برگزاری همایش وحدت حوزه و دانشگاه در زاهدان

برگزاری همایش وحدت حوزه و دانشگاه در زاهدان

ایسنا/سیستان و بلوچستان همایش وحدت حوزه و دانشگاه در دانشگاه سیستان و بلوچستان، با حضور آیت الله محامی، نماینده ولی فقیه در استان، اساتید دانشگاه و مهمانان کشوری برگزار شد. به گزارش ایسنا- در این همایش حجت الاسلام والمسلمین رمضانی، رئیس حوزه های علمیه استان ضمن گرامیداشت 27 آذر روز وحدت حوزه و دانشگاه گفت: پیوند

برگزاری همایش وحدت حوزه و دانشگاه در زاهدان

ایسنا/سیستان و بلوچستان همایش وحدت حوزه و دانشگاه در دانشگاه سیستان و بلوچستان، با حضور آیت الله محامی، نماینده ولی فقیه در استان، اساتید دانشگاه و مهمانان کشوری برگزار شد.

به گزارش ایسنا- در این همایش حجت الاسلام والمسلمین رمضانی، رئیس حوزه های علمیه استان ضمن گرامیداشت 27 آذر روز وحدت حوزه و دانشگاه گفت: پیوند حوزه و دانشگاه و استمرار وحدت این دو، آینده روشنی را پیش روی ایران اسلامی قرار می دهد.

رئیس حوزه های علمیه استان در ادامه اظهار کرد: پیوند میان حوزه و دانشگاه، وحدت مبارکی است که موجب تولید علوم بومی و تحقق الگوی سبک زندگی اسلامی ایرانی می‌شود.

رمضانی گفت: حوزویان و دانشگاهیان از اقشار تاثیرگذار جامعه هستند و نقش بی بدیل در جامعه دارند.

وی خاطرنشان کرد: به یقین می توان با وحدت بیشتر بین حوزه و دانشگاه، مسیر رسیدن به نقطه مطلوب و آبادانی بیشتر جامعه را طی کرد.

برگزاری همایش وحدت حوزه و دانشگاه در زاهدان

همچنین در ادامه این جلسه حجت الاسلام بامری مسئول امور نهاد رهبری در دانشگاه سیستان و بلوچستان گفت: حوزه و دانشگاه دو سنگر علمی هستند که اگر با یکدیگر تعامل داشته باشند می‌توانند خدمات گسترده و عمیقی با دو بال دین و دانش به جامعه عرضه کنند.

مسئول امور نهاد رهبری در دانشگاه سیستان و بلوچستان در ادامه افزود: این دو جریان باید مکمل و کمک همدیگر و برای نظام دو بال پرواز به سطوح عالی و بشری و انسانی باشند.

وی تصریح کرد: دشمنان به شیوه های مختلف به دنبال تفرقه افکنی و فاصله بین حوزه و دانشگاهها و مراکز آموزش عالی بودند ولی با پیروزی انقلاب و نقش آفرینی شهیدان مفتح و مطهری ترفندهای آنان نقش بر آب شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.