کد خبر : 176925
تاریخ انتشار : یکشنبه 26 دسامبر 2021 - 18:33

برگزاری نشست تخصصی دانشجویان علوم ارتباطات اجتماعی دانشگاه علامه طباطبابی

برگزاری نشست تخصصی دانشجویان علوم ارتباطات اجتماعی دانشگاه علامه طباطبابی

انجمن علوم ارتباطات اجتماعی دانشگاه علامه طباطبایی، نخستین نشست تخصصی دانشجویان علوم ارتباطات اجتماعی دانشگاه علامه طباطبابی را برگزار می کند. به گزارش باشگاه دانشجویان ایسنا، “آشنایی با رشته علوم ارتباطات اجتماعی”، “آشنایی با اهداف و فعالیت های انجمن علمی علوم ارتباطات اجتماعی” و “آشنایی دانشجویان با نشریه تخصصی انجمن و عضو گیری دانشجویان علاقه

برگزاری نشست تخصصی دانشجویان علوم ارتباطات اجتماعی دانشگاه علامه طباطبابی

انجمن علوم ارتباطات اجتماعی دانشگاه علامه طباطبایی، نخستین نشست تخصصی دانشجویان علوم ارتباطات اجتماعی دانشگاه علامه طباطبابی را برگزار می کند.

به گزارش باشگاه دانشجویان ایسنا، “آشنایی با رشته علوم ارتباطات اجتماعی”، “آشنایی با اهداف و فعالیت های انجمن علمی علوم ارتباطات اجتماعی” و “آشنایی دانشجویان با نشریه تخصصی انجمن و عضو گیری دانشجویان علاقه مند جهت همکاری در زمینه های مختلف انجمن ( نشریه، موشن گرافیک و…)” از جمله مباحث و موضوعاتی است که در این نشست با حضور دکتر هادی خانیکی ـ مدیر گروه علوم ارتباطات اجتماعی و دکتر محمدمهدی مولایی ـ استاد مشاور انجمن علوم ارتباطات اجتماعی مورد بحث و گفت‌و گو قرار می گیرد.

این برنامه روز چهارشنبه ۲۹ بهمن ساعت ۱۴ در فضای اسکای روم برگزار می شود.

علاقه‌مندان می توانند جهت شرکت در این برنامه به لینک https://www.skyroom.online/ch/atu.meeting/room.anjoman مراجعه کنند.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.