کد خبر : 176299
تاریخ انتشار : یکشنبه 26 دسامبر 2021 - 17:24

کم‌توجهی به حوزه بازار، خط قرمز ماست

کم‌توجهی به حوزه بازار، خط قرمز ماست

ایسنا/خراسان شمالی استاندار خراسان شمالی گفت: کم توجهی به مسائل حوزه بازار خط قرمز ماست و به هیچ وجه کم کاری یا بی توجهی به آن را نمی پذیریم. محمد رضا حسین نژاد پیش از ظهر امروز چهارم دی ماه در کارگروه اقدام مشترک ستاد تنظیم بازار، با بیان اینکه بی توجهی به مشکلات بازار، حق

کم‌توجهی به حوزه بازار، خط قرمز ماست

ایسنا/خراسان شمالی استاندار خراسان شمالی گفت: کم توجهی به مسائل حوزه بازار خط قرمز ماست و به هیچ وجه کم کاری یا بی توجهی به آن را نمی پذیریم.

محمد رضا حسین نژاد پیش از ظهر امروز چهارم دی ماه در کارگروه اقدام مشترک ستاد تنظیم بازار، با بیان اینکه بی توجهی به مشکلات بازار، حق الناس است، اظهار کرد: این حوزه، جایی است که دشمنان بر روی آن تمرکز کرده اند تا اهداف شوم خود را پیاده کنند.

وی مردم را بازرسان واقعی بازار دانست و افزود: مسئولان باید توجه کنند که بازرسی دقیقی را از بازار انجام داده و سبب امیدواری مردم از انجام آن ها باشند. البته خود مردم بازرسان اصلی نهادهای نظارتی هستند و باید از ظرفیت آن ها استفاده کرد تا به نتایج صحیح دست یابیم.

وی ادامه داد: در حین بازرسی از بازار، باید به نظارت بر بازرسان خود و کنترل عوامل داخلی نیز توجه داشته باشیم تا موضوعاتی مانند نورچشمی ها و فرآیندهای شائبه برانگیز به وجود نیاید تا اعتماد مردم نیز سلب نشود.

حسین نژاد، شاکله ساختار موجود در حوزه نظارت بر بازار را مناسب ارزیابی کرد و گفت: ادغام ساختارها و جلسات موازی، استفاده از فناوری های نوین و خلاقانه و همچنین ارائه بسته های تشویقی از مهم ترین عوامل مدیریت بازار است که مدیران متولی باید آن ها را مورد توجه قرار دهند.

استاندار همچنین به ضرورت تدوین شیوه نامه جدید با آنالیز تمام موارد در حوزه قیمت نهاده های دامی، کشاورزی و… تاکید کرد و افزود: قبل از به وجود آمدن شرایط مختلف باید پیش بینی آن ها را انجام دهیم؛ لذا ضرورت دارد تا ظرف مدت یک هفته، شیوه نامه جدید برای برآورد قیمت نهاده های دامی، کشاورزی و کالاهای اساسی با توجه به آنالیزهای موجود و بررسی شرایط حذف ارز ترجیهی، تهیه شود.

انتهای پیام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.