کد خبر : 192019
تاریخ انتشار : شنبه 15 ژانویه 2022 - 16:38

بهسازی کانال ابوذر مانع از خسارات جانی و مالی شد

بهسازی کانال ابوذر مانع از خسارات جانی و مالی شد

رئیس کمیته بودجه و نظارت مالی شورای شهر تهران گفت: بهسازی کانال ابوذر مانع از خسارات جانی و مالی قابل توجه شد و خوشبختانه یک روز قبل از بارندگی و ایجاد حادثه نوسازی کانال ابوذر تمام شده بود. به گزارش ایسنا، مجید فراهانی ضمن گرامیداشت سالگرد انقلاب اسلامی ایران در تذکری گفت: امروز به دنبال اصلاح

بهسازی کانال ابوذر مانع از خسارات جانی و مالی شد

رئیس کمیته بودجه و نظارت مالی شورای شهر تهران گفت: بهسازی کانال ابوذر مانع از خسارات جانی و مالی قابل توجه شد و خوشبختانه یک روز قبل از بارندگی و ایجاد حادثه نوسازی کانال ابوذر تمام شده بود.

به گزارش ایسنا، مجید فراهانی ضمن گرامیداشت سالگرد انقلاب اسلامی ایران در تذکری گفت: امروز به دنبال اصلاح وضع موجود یعنی پیگیر مطالبات مردمی هستیم که در پرتو خون شهیدان و جانبازی‌های ایثارگران، امید به بهبود وضع کشور دارند. مطالبات و انتظارات مردم و مقایسه آن با اهداف بلندی که ۴۲ سال پیش مردم به دنبال آن بودند، فاصله زیادی دارد و باید همچنان مسئولان کشور در هر رده ای برای تحقق آن اهداف و آرمان ها تلاش کنند.

 

وی با اشاره به تذکری که چندی پیش مبنی بر کانال ابوذر در منطقه ۱۴ ارائه کرده بود، بیان کرد: کانال ابوذر آب را از مناطق مختلف به پایین هدایت می کند و هر زمانی که به آن مراجعه می شود آب جریان دارد و هنگام بارندگی حجم زیادی از آب در آن جاری است و چندین دهه است این مسیل فعالیت می کند و اکنون شرکت خاکریز آب به بهسازی و نوسازی این کانال پرداخته است.

رئیس کمیته بودجه و نظارت مالی شورای شهر تهران گفت: متاسفانه به دلیل مشکلات فنی و با بازدید میدانی که داشتیم ملاحظه شد کار تعطیل شده و بعد از تذکری که انجام شد دوستان خاکریز آب فعالیت را ادامه دادند و طی بازدیدی که داشتم فعالیت آن ها را مشاهده کردم.

وی با بیان اینکه خوشبختانه با پیگیری ها مشکلات تامین میلگرد و بتن پروژه برطرف شد، اظهار کرد: اگر پیگیری شبانه روزی عزیزان  معاونت فنی و عمرانی و نظارت مستمر شورایاران نبود اتفاقی که چند شب گذشته رخ داد و بر اثر بارندگی سیل آسا سدبند انحراف آب بر اساس بارندگی شکست و نیوجرسی ده تنی آن داخل مسیر کانال احداثی  افتاد منجر به خسارات مادی و معنوی فراوان  می شد و جالب است بدانید این کار زمانی رخ داد که یک روز قبل از شروع بارندگی کار بهسازی کانال تمام شده بود.

فراهانی تاکید کرد: اگر این کار تمام نشده بود و همچنان مسیر نوسازی کانال باز مانده بود خسارت جانی و مالی رخ می داد و آب به جاده های اطراف و برج های مسیر  سرایت می کرد و خسارات جبران ناپذیری ایجاد می شد.

 

انتهای پیام

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.