کد خبر : 192041
تاریخ انتشار : شنبه 15 ژانویه 2022 - 16:42

جاده‌های استان زنجان برفی و بارانی است

جاده‌های استان زنجان برفی و بارانی است

ایسنا/زنجان مسئول مرکز مدیریت راه‌های اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان، از بارش برف و باران در محورهای مواصلاتی استان خبر داد. محمد محمدی در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: بارش برف همراه با مه موضعی، محورهای سلطانیه – خدابنده – همدان و ابهر – خدابنده را فرا گرفته و موجب لغزندگی سطح

جاده‌های استان زنجان برفی و بارانی است

ایسنا/زنجان مسئول مرکز مدیریت راه‌های اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان، از بارش برف و باران در محورهای مواصلاتی استان خبر داد.

محمد محمدی در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: بارش برف همراه با مه موضعی، محورهای سلطانیه – خدابنده – همدان و ابهر – خدابنده را فرا گرفته و موجب لغزندگی سطح جاده شده است و رانندگان برای تردد باید با سرعت مطمئنه حرکت کنند.

وی از بارش برف و باران در محور زنجان – بیجار خبر داد و گفت: علاوه بر این، مه موضعی نیز در این محور مشاهده می‌شود که دید افقی را کاهش داده و رانندگان باید از چراغ مه‌شکن استفاده کنند.

مسئول مرکز مدیریت راه‌های اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان، ادامه داد: آزادراه و ترانزیت زنجان – قزوین نیز بارانی و لغزنده است، با این حال تردد به حالت عادی و روان جریان دارد و از مسافران تقاضا داریم جوانب احتیاط را رعایت کنند.

وی با اشاره به اینکه همه راه‌های اصلی و فرعی باز هستند، عنوان کرد: با توجه به شرایط جوی توصیه می‌شود هم‌وطنان از سفرهای غیرضروری پرهیز کنند و افرادی که سفر آن‌ها ضروری است، تجیهزات زمستانی از جمله زنجیرچرخ به همراه داشته باشند.

محمدی در مورد ترددهای ثبت شده در ۱۰ ماهه امسال نیز تصریح کرد: طی این مدت ۲۲ میلیون و ۷۰۰ هزار وسیله نقلیه از استان عبور کردند، در حالی ‌که در مدت مشابه سال گذشته این رقم ۲۷ میلیون و ۲۰۰ هزار دستگاه خودرو ثبت شده که کاهش ۱۶.۵ درصدی ترددها را نشان می‌دهد.

انتهای پیام

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.