کد خبر : 192398
تاریخ انتشار : شنبه 15 ژانویه 2022 - 17:39

دو حادثه رانندگی در زنجان سه کشته بر جای گذاشت

دو حادثه رانندگی در زنجان سه کشته بر جای گذاشت

ایسنا/زنجان رئیس پلیس‌راه استان زنجان گفت: روز گذشته دو تصادف جاده‌ای در دو محور زنجان – بیجار و سه‌راهی بویین سه کشته بر جای گذاشت. سرهنگ محمدعلی عظیمی در گفت‌وگو با ایسنا، در رابطه با حادثه رانندگی رخ داده در محور زنجان – بیجار، اظهار کرد: دیروز (۱۸ بهمن‌ماه) در محور زنجان – بیجار و در ساعت

دو حادثه رانندگی در زنجان سه کشته بر جای گذاشت

ایسنا/زنجان رئیس پلیس‌راه استان زنجان گفت: روز گذشته دو تصادف جاده‌ای در دو محور زنجان – بیجار و سه‌راهی بویین سه کشته بر جای گذاشت.

سرهنگ محمدعلی عظیمی در گفت‌وگو با ایسنا، در رابطه با حادثه رانندگی رخ داده در محور زنجان – بیجار، اظهار کرد: دیروز (۱۸ بهمن‌ماه) در محور زنجان – بیجار و در ساعت ۱۶ یک دستگاه نیسان به دلیل توجه نکردن به جلو واژگون شد که متاسفانه راننده و سرنشین، هر دو در دم جان باختند.

وی در رابطه با حادثه دوم رخ داده در سه‌راهی بویین نیز افزود: دومین حادثه در ساعت ۱۷ در سه‌راهی بویین (جاده خرم‌دره) اتفاق افتاد که یک دستگاه پراید به یک دستگاه کامیون به دلیل انحراف به چپ برخورد کرد و متاسفانه راننده پراید، جان خود را از دست داد.

این مقام انتظامی خاطرنشان کرد: به شهروندان زنجانی توصیه می‌کنیم قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی را رعایت کرده و با سرعت مطمئنه حرکت کنند.

انتهای پیام

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.