کد خبر : 197826
تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 16 ژوئن 2022 - 15:59

اصلاح فرم بینی با تزریق فیلر یا ژل| هزینه ها + تاثیرات و مزایا | جایگزین عمل بینی

اصلاح فرم بینی با تزریق فیلر یا ژل| هزینه ها + تاثیرات و مزایا | جایگزین عمل بینی

تزریق فیلر بینی یا به‌ عبارت ‌دیگر تزریق ژل به بینی روش درمانی می‌باشد که به‌ دنبال اصلاح فرم بینی است. تزریق ژل در دنیای امروز طرف‌داران بسیار زیادی دارد. افرادی که به‌ دنبال زیبایی بیشتر هستند، تلاش می‌کنند تا به نقاط مختلفی از صورت و بدن خودشان ژل تزریق کنند. بسیاری از شما ممکن

تزریق فیلر بینی یا به‌ عبارت ‌دیگر تزریق ژل به بینی روش درمانی می‌باشد که به‌ دنبال اصلاح فرم بینی است. تزریق ژل در دنیای امروز طرف‌داران بسیار زیادی دارد. افرادی که به‌ دنبال زیبایی بیشتر هستند، تلاش می‌کنند تا به نقاط مختلفی از صورت و بدن خودشان ژل تزریق کنند. بسیاری از شما ممکن است فکر کنید که به عمل جراحی بینی نیاز دارید. در این شرایط باید به شما بگوییم که دست نگه دارید، با بررسی بیشتر می‌توانید از مزایای شگفت‌انگیز تزریق فیلر بینی بهره ببرید. اگر بینی شما دارای مشکلات جزئی و کوچک می‌باشد می‌توانید به‌ جای عمل جراحی از روش درمانی فیلر بهره ببرید. اگر تنها می‌خواهید که کمی فرم بینی خود را تغییر دهید و یا قوز آن را از بین ببرید، می‌توانید تنها در یک ساعت با تزریق ژل، بینی خود را به زیباترین شکل ممکن در بیاورید. 

 

چه کسانی می‌توانند از متد فیلر بینی بهره ببرند؟

 

  1. اگر بینی شما قوز نسبتاً کوچکی دارد، شما می‌توانید با استفاده از این روش قوز بینی خود را از بین ببرید. 

 

  1. اگر شما بینی خود را جراحی کرده‌اید و حال به ‌دنبال روش‌ های ساده‌تر برای برطرف کردن ایرادات جزئی آن هستید، می‌توانید از روش تزریق ژل استفاده کنید.

 

  1. اگر میخواهید‌ که نوک بینی خودتان را سربالا و تیز کنید، می‌توانید به‌ راحتی با استفاده از فیلر بینی به هدف خودتان برسید. 

 

  1. اگر حس می‌کنید بینی شما قرینه نیست و دارای تو رفتگی های گوناگونی روی بدنه‌اش می‌باشد، می‌توانید با استفاده از فیلر به‌ راحتی بینی خود را قرینه کنید.

 

فیلر بینی چیست؟ این روش چه ویژگی هایی دارد؟

 

بررسی نحوه‌ی تزریق ژل به بینی

 

شاید برای شما نیز این سوال پیش ‌آمده باشد که نحوه استفاده از روش درمانی فیلر بینی چگونه می‌باشد‌. برای استفاده از این روش درمانی بیمار نیاز دارد تا در حالت نیمه نشسته قرار داشته باشد. این ‌موضوع باعث می‌شود تا هم خود بیمار راحت باشد و هم پزشک با تسلط بیشتری روند تزریق را پشت سر بگذارد. در برخی موارد ممکن است که از بی‌حسی موضعی استفاده شود اما این بی‌حسی در تمام موارد نیاز نیست. در قدم بعدی محیط صورت و بینی بیمار کاملاً تمیز می‌شود تا از ورود میکروب‌ ها و ویروس‌ ها جلوگیری شود‌. در مرحله بعدی پزشک با استفاده از یک سرنگ و سوزن بسیار نازک مواد فیلر را به ‌آرامی در نقاط تشخیص‌ داده ‌شده خودش تزریق می‌کند. 

 

توجه کنید که شما به ‌عنوان بیمار و فرد مراجعه ‌کننده می‌توانید به ‌طور کامل در رابطه با مشکلات بینی خود توضیحاتی را ارائه دهید و به پزشک بگویید که دوست دارید بینی شما چه شکلی بگیرد. در قدم بعدی پزشک با بررسی‌ های لازم متوجه می‌شود که کدام بخش ‌هایی از بینی شما به تزریق نیاز دارند. همچنین تشخیص میدهد که شما چه مقدار ژل باید تزریق کنید. این ‌موضوع باعث می‌شود تا پزشک بتواند به‌ صورت دقیق‌تری شما را به هدفتان برساند.

 

نحوه‌ی تزریق ژل به بینی

 

بررسی مزایای فیلر بینی 

 

شما در این روش نیازی به بیهوشی نخواهید داشت و می‌توانید بدون هیچ ‌گونه مشکل خاصی روند درمان خود را شروع کنید. عمل جراحی بینی عوارض بسیار زیادی را به‌ دنبال دارد. اما شما می‌توانید با استفاده از فیلر بینی بدون هیچ‌ گونه عوارض خاصی روند  زیباسازی بینی خود را شروع کنید. دردی که شما در این روش درمان احساس می‌کنید بسیار کم می‌باشد. حتی برخی از بیماران می‌گویند که هیچ دردی را هنگام انجام این روش درمانی احساس نکردند. شما می‌توانید با این روش درمانی تمام ایرادات بینی خود را از بین ببرید . اگر شما از ظاهر بینی خود رضایت نداشته باشید، روند تخلیه ژل برای شما آغاز می‌شود و بینی شما به حالت اولیه‌اش بازمی‌گردد. 

 

بررسی معایب فیلر بینی 

 

بعد از بررسی مزایا، بهتر است که معایب این روش را نیز برای شما شرح دهیم. این روش درمانی عوارض جانبی زیادی ندارد. تنها در شرایطی ممکن است فیلر بینی برای شما مشکل‌ ساز شود، که شما به مواد موجود در ژل حساسیت داشته باشید. در این شرایط بهتر است قبل ‌از شروع روند تزریق آزمایش ‌هایی را انجام دهید تا پزشک مطمئن شود که شما هیچ ‌گونه حساسیتی به مواد داخل ژل ندارید. مورد دیگری که می‌تواند به‌ عنوان یک ویژگی بد این روش شناخته شود دائمی نبودن آن است‌. ژل ‌ها بعد از مدتی جذب می‌شوند و ممکن است شما نیاز داشته باشید تا دوباره به تزریق ژل بپردازید‌. اما خوشبختانه در حال حاضر از ژل‌ هایی استفاده می‌شود که ماندگاری بالایی دارند. علاوه‌ بر این موضوع این روش ممکن است که برای همه افراد مناسب نباشد. پیش‌تر نیز به شما گفتیم که فیلر بینی تنها زمانی تاثیرگذار می‌باشد که شما به ‌دنبال برطرف کردن مشکلات جزئی بینی خود باشید. 


اگر شما نیز می‌خواهید از خدمات تزریق ژل دکتر تهامی روی بینی خودتان بهره ببرید، می‌توانید با مراجعه به کلینیک دکتر تهامی روند تزریق ژل را شروع نمایید.

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.