کد خبر : 205769
تاریخ انتشار : یکشنبه 1 ژانویه 2023 - 11:47

منتخبین جشنواره امتنان از نخبگان جامعه کار تولید استان در کمیته نهایی داوری مشخص شدند

منتخبین جشنواره امتنان از نخبگان جامعه کار تولید استان در کمیته نهایی داوری مشخص شدند

علی جهانی روز یکشنبه – یازده دیماه – در حاشیه جلسه نهایی کمیته داوری سی و چهارمین جشنواره امتنان از نخبگان جامعه کار و تولید استان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این جشنواره در  راستای ماده ۱۹۵ قانون کار و با هدف شناسایی و تجلیل از نیروهای کار مولد، متخصص، مخترع، مبتکر و همچنین اشاعه

منتخبین جشنواره امتنان از نخبگان جامعه کار تولید استان در کمیته نهایی داوری مشخص شدند

علی جهانی روز یکشنبه – یازده دیماه – در حاشیه جلسه نهایی کمیته داوری سی و چهارمین جشنواره امتنان از نخبگان جامعه کار و تولید استان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این جشنواره در  راستای ماده ۱۹۵ قانون کار و با هدف شناسایی و تجلیل از نیروهای کار مولد، متخصص، مخترع، مبتکر و همچنین اشاعه فرهنگ کار و کارآفرینی در سه مرحله مقدماتی، استانی و کشوری و در سه بخش اقتصادی برگزار می شود.

وی افزود: پس از اعلان ثبت نام در این جشنواره، اطلاع رسانی گسترده‌ای جهت جلب و جذب حداکثری مشارکت جامعه کار و تولید  استان از طریق رسانه ها صورت گرفت.

مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی لرستان گفت: در نهایت پس از اتمام مهلت ثبت نام 871 مور از متقاضیان در سه بخش خدمات، صنعت و کشاورزی در سامانه سی و چهارمین جشنواره امتنان از نخبگان جامعه کار و تولید ثبت نام کردند.

جهانی به تشکیل کمیته داوری و ارزیابی ثبت نام کنندگان در این جشنواره اشاره کرد و اظهار داشت: کمیته داوری سی و چهارمین جشنواره امتنان از نخبگان جامعه کار و تولید متشکل از کارشناسان زبده و برگزیده تعدادی از نهادها و دستگاه‌های اجرایی استان تشکیل و در مرحله اول ارزیابی ها بصورت مجازی پرونده ها و مستندات لازم مورد بررسی قرار گرفت.

وی با بیان اینکه تیم بازدید کنند میدانی نیز جهت بررسی از طرح ها و راست آزمایی تشکیل شد، گفت: پس از بررسی‌های لازم و بررسی جزییات ثبت نام شوندگان در مراتب مختلف بصورت سایبری و  میدانی، در نهایت دو کارگر، دو گروه کار و یک واحد نمونه استانی مورد تایید و انتخاب کمیته نهایی داوری قرار گرفت.

مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی لرستان اظهار کرد: منخبین این جشنواره جهت رقابت در مرحله ملی به دبیرخانه سی و چهارمین جشنواره امتنان از نخبگان جامعه کار و تولید کشور ارجاع و مورد بررسی قرار گرفته درصورت کسب امتیازات لازم بعنوان منتخب ملی معرفی خواهند شد.

جهانی به برگزاری سی و چهارمین جشنواره استانی امتنان از نخبگان جامعه کار و تولید در اردیبهشت ماه 1402 اشاره کرد و گفت: منتخبین و برترینهای جامعه کار و تلاش این جشنواره همزمان با سراسر کشور در هفته کارگر معرفی و مورد تجلیل قرار خواهند گرفت.

منبع: ايلنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.