کد خبر : 206037
تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 12 ژانویه 2023 - 22:14

دانلود زیرنویس فیلم The Skin Game 1931 – بلو سابتايتل

دانلود زیرنویس فیلم The Skin Game 1931 – بلو سابتايتل

دانلود زیرنویس فیلم The Skin Game 1931 زیرنویس فیلم بازی پوست یک فیلم درام بریتانیایی محصول ۱۹۳۱ توسط آلفرد هیچکاک است که بر اساس نمایشنامهٔ جان گالسورثی در سال ۱۹۲۰ ساخته شده و توسط British International Pictures ساخته شده است. داستان حول محور دو خانواده رقیب به نام‌های Hillcrists و Hornblowers و نتایج فاجعه‌بار دشمنی

دانلود زیرنویس فیلم The Skin Game 1931 زیرنویس فیلم بازی پوست یک فیلم درام بریتانیایی محصول ۱۹۳۱ توسط آلفرد هیچکاک است که بر اساس نمایشنامهٔ جان گالسورثی در سال ۱۹۲۰ ساخته شده و توسط British International Pictures ساخته شده است. داستان حول محور دو خانواده رقیب به نام‌های Hillcrists و Hornblowers و نتایج فاجعه‌بار دشمنی بین آنها می‌چرخد.

براي دانلود زيرنويس اينجا کليک کنيد

دانلود زیرنویس فیلم The Skin Game 1931 - بلو سابتايتل

زیرنویس فیلم The Skin Game 1931 داستان درباره خصومت بین هیکلریست های قدیمی (طبقه بالا) با بازی سی.وی. فرانس، هلن هی، و جیل اسموند، و هورنبلورهای نوپول (طبقه کارگر سابق) با بازی ادموند گوئن، جان لانگدن، فیلیس کنستام و فرانک لاتون. مضامین اصلی داستان عبارتند از جنگ طبقاتی و نتایج بخل.

آقای هورنبلور به خاطر عشقش به ثروت، سردی از «بازی پوستی» خرید زمین به بهانه‌های واهی اجازه دادن به کشاورزان مستاجر برای ساختن کارخانه‌ها لذت می‌برد. هیلکریست ها از این باخبر می شوند و از فروش زمین به او پشیمان می شوند. به نوبه خود هورنبلور آنها را اسنوب می داند و با برنامه هایش برای خرید حومه زیبای مجاور املاک روستایی آنها که قرار است به حراج گذاشته شود به آنها طعنه می زند. تصاویری از کارخانه‌هایی که دود می‌فرستند، جایی که منظره‌ای باشکوه برای چندین نسل در حال رشد است، هیلکریست‌ها را عذاب می‌دهد.

دانلود زیرنویس فیلم بازی پوست 1931 در حراج، هیلکریست‌ها پیشی می‌گیرند، سپس متوجه می‌شوند که توسط عامل هورنبلور بوده است. اما داوکر، کارمند هیل کریست، از راز تاریکی در مورد زندگی گذشته عروسش که اکنون باردار هورنبلور است، کلویی، همسر چارلز هورنبلاور، مطلع می شود. هیلکریست ها با کلویی و بزرگتر هورنبلور روبرو می شوند و با شاهدان ادعای خود را ثابت می کنند. آنها آماده استفاده از اطلاعات هستند، مگر اینکه Hornblower موافقت کند که زمین را به آنها واگذار کند. او با اکراه موافقت می کند و آنها را وادار می کند تا در مورد کتاب مقدس سوگند یاد کنند که سکوت کنند. اما اکنون، مردم شهر در حال غیبت کردن هستند و چارلز مشکوک شده است. کلویی که از اینکه این راز ازدواج او را تهدید می کند وحشت زده به خانه هیلکریست می رود تا از آنها التماس کند که داستانی برای گفتن چارلز بسازند.

زیرنویس فیلم The Skin Game 1931 - بلو سابتايتل

زیرنویس The Skin Game 1931 در آن لحظه، چارلز اعلام می شود و کلویی از پشت پرده می پرد. چارلز قبلاً راز داوکر را شکست داده است و اعلام می کند که قصد دارد به ازدواج خود پایان دهد. خارج از دوربین، کلویی از دری پشت پرده بیرون رفته بود و به سرعت خود را غرق کرده بود. خانم هیل کریست، اگرچه از داوکر به خاطر شکستن عهد سکوت ناراحت است، اما سند ملک را از روی میز بیرون می کشد و برای نگهداری به او می دهد… او آن را در جیب بیرونی خود می گذارد که به وضوح قابل مشاهده است. سپس هورنبلور بزرگ با خشم وارد می‌شود و کار را از داوکر می‌گیرد.

زیرنویس فیلم بازی پوست 1931 جسد کلوئه آورده می شود. هورنبلور خشمگین است که هیلکریست او و خانواده اش را به طور کامل نابود کرده است و او انتقام خواهد گرفت. آخرین صحنه کوتاه و تکان دهنده یک درخت بزرگ برجسته را در زمین پشت خانه هیل کریست نشان می دهد که توسط اره برقی یک خدمه کار قطع می شود.

زیرنویس The Skin Game 1931 - بلو سابتايتل

زیرنویس بازی پوست 1931 مانند سایر فیلم‌های بریتانیایی هیچکاک، در سرتاسر جهان دارای حق چاپ است، اما به شدت در ویدیوهای خانگی مورد هجوم قرار گرفته است. با وجود این، نسخه‌های مختلف مجوزدار و بازیابی شده بر روی DVD، Blu-ray، و سرویس‌های ویدیویی درخواستی از Optimum در بریتانیا، Lionsgate و Kino Lorber در ایالات متحده و بسیاری دیگر ظاهر شده‌اند.

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.