کد خبر : 206033
تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 12 ژانویه 2023 - 21:31

دانلود زیرنویس فیلم They Call Me Trinity 1970 – بلو سابتايتل

دانلود زیرنویس فیلم They Call Me Trinity 1970 – بلو سابتايتل

دانلود زیرنویس فیلم They Call Me Trinity 1970 زیرنویس فیلم آنها مرا تثلیث می نامند یک فیلم کمدی وسترن اسپاگتی ایتالیایی محصول ۱۹۷۰ به نویسندگی و کارگردانی انزو باربونی (با نام مستعار E.B. Clucher) و تهیه کنندگی ایتالو زینگارلی است. در این فیلم ترنس هیل و باد اسپنسر در نقش دو برادر به نام های

دانلود زیرنویس فیلم They Call Me Trinity 1970 زیرنویس فیلم آنها مرا تثلیث می نامند یک فیلم کمدی وسترن اسپاگتی ایتالیایی محصول ۱۹۷۰ به نویسندگی و کارگردانی انزو باربونی (با نام مستعار E.B. Clucher) و تهیه کنندگی ایتالو زینگارلی است. در این فیلم ترنس هیل و باد اسپنسر در نقش دو برادر به نام های ترینیتی و بامبینو بازی می کنند که به دفاع از شهرک مورمون ها در برابر راهزنان مکزیکی و سرسپردگی زمین خوار سرگرد هریمن کمک می کنند. این فیلم در لوکیشن در لاتزیو ایتالیا با حمایت مالی وست فیلم فیلمبرداری شد.

براي دانلود زيرنويس اينجا کليک کنيد

دانلود زیرنویس فیلم They Call Me Trinity 1970 - بلو سابتايتل

زیرنویس فیلم They Call Me Trinity 1970 ترینیتی، یک اسلحه‌باز تنبل و بی‌نقص با توانایی طراحی غیرطبیعی سریع و تیراندازی، سوار بر یک تراووا توسط اسبش به ایستگاه بین راهی و رستوران کشیده می‌شود. او در آنجا با یک جفت فضل‌باز با یک زندانی مکزیکی مجروح روبرو می‌شود. ترینیتی با آرامش، مکزیکی را از دو مرد می گیرد و قبل از اینکه بتوانند از پشت به او شلیک کنند، آنها را می کشد. این زوج به شهر کوچکی می‌رسند، جایی که شاهد می‌شوند که کلانتر محلی، مردی تنومند و تنومند با توانایی ترسیم سریع مشابه ترینیتی، سه مرد را پس از آزار و اذیت او به دلیل اینکه اجازه نداد یکی از دوستان جنایتکارشان آزاد شود، تیراندازی می‌کند.

دانلود زیرنویس فیلم مرا تثلیث می نامند 1970 مشخص می شود که ترینیتی و مرد، بامبینو، برادر هستند. بامبینو صرفاً خود را به عنوان کلانتر جدید شهر کوچک نشان می دهد در حالی که منتظر ورود باند خود از ندامتگاهی است که از آنجا فرار کرده است، پس از درگیری با کلانتر واقعی که اتفاقاً همان راه بامبینو را در راه خود در پیش گرفت. مطلب جدید. بامبینو از دیدن برادر دردسرسازش خوشحال نیست. با این حال، این دو برای مقابله با سرگرد هریمن، که در تلاش است گروهی از کشاورزان مورمون صلح‌طلب را به قصد استفاده از اموالشان برای چرای اسب‌های خود، از زمین‌هایشان بیرون کند، شراکت موقتی تشکیل می‌دهند. این واقعیت که این اسب‌ها ارزشمند و بی‌برند هستند، تمایل شدید بامبینو برای همکاری با برادر کوچک‌اش را توضیح می‌دهد، حتی اگر او ترینیتی را یک آدم بدجنس و بدون جاه‌طلبی می‌داند.

زیرنویس فیلم They Call Me Trinity 1970 - بلو سابتايتل

زیرنویس They Call Me Trinity 1970 با این حال، ترینیتی عاشق دو خواهر مورمون شده است و واقعاً نگران رفاه مهاجران مورمون است. او بامبینو و سرسپردگان بامبینو را متقاعد می‌کند که به آموزش مورمون‌های صلح‌طلب برای جنگیدن کمک کنند، و در نبرد نهایی، رهبر مورمون‌ها در کتاب جامعه در کتاب مقدس متوجه می‌شود که «زمانی برای نبرد وجود دارد» و مورمون‌ها علیه میجر آزاد می‌شوند. بدخواهان هریمن، با استفاده از ترفندهای مبارزه کثیف که به تازگی یاد گرفته اند.

زیرنویس فیلم مرا تثلیث می نامند 1970 بامبینو از شنیدن اینکه ترینیتی اسب های سرگرد را به مورمون ها داده است، متحیر و خشمگین می شود. ترینیتی قرار است با خوشحالی با دو خواهر مورمون ازدواج کند که متوجه می شود مورمون متاهل بودن در واقع به معنای کار کردن است و باعث می شود بامبینو عجله کند که با عصبانیت او را به جهت مخالف می فرستد. پس از عزیمت بامبینو به کالیفرنیا، کلانتر واقعی ظاهر می شود و ترینیتی او را به سمت بامبینو هدایت می کند. ترینیتی سپس در تراوای خود دراز می کشد و با اسب خود عقب را بالا می آورد و همه آنها را دنبال می کند.

زیرنویس They Call Me Trinity 1970 - بلو سابتايتل

زیرنویس مرا تثلیث می نامند 1970 هاوارد تامپسون از نیویورک تایمز حس شوخ طبعی فیلم را تحسین کرد، همانطور که راجر ایبرت که دو و نیم ستاره از چهار ستاره را به فیلم داد. در نقدی که توسط Time Out منتشر شده است، این فیلم “اولین و بهترین در مجموعه وسترن های اسپاگتی “تثلیث” نامیده می شود، از این نظر که در ترکیب خنده و درجاتی از علاقه به اکشن موفق است. نویسنده هاوارد هیوز در کتاب خود روزی روزگاری در غرب ایتالیا: راهنمای تماشاگران فیلم برای وسترن های اسپاگتی می نویسد: «آنها به من می گویند ترینیتی بهترین وسیله نقلیه هیل و اسپنسر است».

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.