کد خبر : 206150
تاریخ انتشار : دوشنبه 16 ژانویه 2023 - 22:28

دانلود زیرنویس فیلم Drive 1997 – بلو سابتايتل

دانلود زیرنویس فیلم Drive 1997 – بلو سابتايتل

دانلود زیرنویس فیلم Drive 1997 زیرنویس فیلم درایو یک فیلم اکشن محصول 1997 با بازی مارک داکاسکوس، کادیم هاردیسون، تریسی والتر، جان پایپر فرگوسن، بریتانی مورفی و ماسایا کاتو است. کارگردانی این فیلم بر عهده استیو وانگ با بدلکاری و رقص مبارزه ای توسط کویچی ساکاموتو بوده است. این فیلم مستقیماً به صورت ویدیویی منتشر

دانلود زیرنویس فیلم Drive 1997 زیرنویس فیلم درایو یک فیلم اکشن محصول 1997 با بازی مارک داکاسکوس، کادیم هاردیسون، تریسی والتر، جان پایپر فرگوسن، بریتانی مورفی و ماسایا کاتو است. کارگردانی این فیلم بر عهده استیو وانگ با بدلکاری و رقص مبارزه ای توسط کویچی ساکاموتو بوده است. این فیلم مستقیماً به صورت ویدیویی منتشر شد.

براي دانلود زيرنويس اينجا کليک کنيد

دانلود زیرنویس فیلم Drive 1997 - بلو سابتايتل

زیرنویس فیلم Drive 1997 توبی وانگ، یک مامور ویژه از هنگ کنگ، یک دستگاه زیستی پیشرفته را در سینه خود نصب کرده است که به او سرعت و چابکی فوق بشری می دهد. از آنجایی که او نمی‌خواهد پس از اینکه هنگ کنگ به کنترل چین بازگردد، چین این دستگاه را در اختیار داشته باشد، با نیروهای چینی در تعقیب و گریز به سانفرانسیسکو می‌گریزد. توبی قصد دارد این دستگاه را به قیمت 5 میلیون دلار به شرکتی در لس آنجلس بفروشد. نیروهای تحت تعقیب توسط قاتل تپه ای ویک مدیسون رهبری می شوند. از آنجایی که توبی دستگاه را در قفسه سینه خود دارد، به مزدوران دستور داده می‌شود که او را زنده بگیرند، به این معنی که نمی‌توانند به سادگی به تنه او شلیک کنند/او را بکشند و به او مزیت بیشتری در مبارزات می‌دهند.

دانلود زیرنویس فیلم درایو 1997 در حالی که توبی تحت تعقیب قرار می گیرد، وارد یک بار می شود که در آنجا با یک ترانه سرای خوش شانس و خوش شانس به نام مالیک برودی آشنا می شود. پس از اینکه توبی تعقیب کنندگان خود را اعزام می کند و نوار را خراب می کند، پلیس از راه می رسد. آنها معتقدند توبی یک جنایتکار است و سعی می کنند او را دستگیر کنند. توبی برای فرار، مالک را گروگان می گیرد. هنگامی که آنها در ماشین مالیک قرار می گیرند، توبی به او اطمینان می دهد که منظورش از مالک هیچ آسیبی نیست، و از او می خواهد که به لس آنجلس برود. مالیک در ابتدا ناباور است و امتناع می‌کند، اما مدیسون و افرادش همچنان آن دو را تعقیب می‌کنند (دستگاه توبی یک سیگنال ردیابی منتشر می‌کند که می‌توانند دنبال کنند). پس از ماجراهای مختلف، از جمله دستبند شدن توسط مدیسون و فرار از کمین ایستگاه اتوبوس، این دو با هم دوستی می کنند و مالیک موافقت می کند که توبی را به لس آنجلس بیاورد.

زیرنویس فیلم Drive 1997 - بلو سابتايتل

زیرنویس Drive 1997 این زوج در یک متل توقف می کنند و با کودک وحشی Deliverance Bodine ملاقات می کنند که بلافاصله شیفته مالیک می شود. مدیسون و افرادش به متل حمله می کنند و سعی می کنند توبی را با استفاده از چوب های شوک دستگیر کنند. توبی آنها را مورد ضرب و شتم قرار می دهد، در حالی که مالک و دیلیورنس با مزدوران بیشتری در گاراژ درگیر می شوند. Reliverance با اسلحه هم دیوانه کننده و هم بسیار مؤثر است. در نهایت مدیسون از شکست های تیمش چنان ناامید می شود که متل را با یک موشک پرتاب سه گانه منفجر می کند، اما توبی، مالیک و دیلیورنس فرار می کنند. توبی و مالیک Deliverance را در یک غذاخوری ترک می کنند و به راه خود ادامه می دهند و در یک بار کارائوکه توقف می کنند.

رئیس شرکتی که دستگاه را در توبی نصب کرده است، آقای لاو، برای پیگیری توبی سرمایه گذاری کرده است. تیم آقای لاو دستگاهی را که در توبی نصب شده بود، تکرار و بهبود می‌دهند و این نسخه جدید را در مرد دیگری به نام «مدل پیشرفته» کاشت می‌کنند. آقای لاو به مدل پیشرفته دستور می دهد که کنترل شکار توبی را به دست بگیرد و او را بکشد، زیرا دیگر نیازی به مدل قدیمی دستگاه توبی ندارند. مدیسون از اینکه مجبور است از مدل پیشرفته سفارش بگیرد دلسرد می شود، اما در نهایت موافقت می کند.

زیرنویس فیلم درایو 1997 توبی و مالیک با مدل پیشرفته، مدیسون و مزدوران در نوار کارائوکه یک مسابقه اوج خواهند داشت. پس از یک نبرد طولانی، توبی مدل پیشرفته را نابود می کند. در این بین مالک موفق به کشتن مدیسون می شود. آن دو به لس آنجلس می روند تا دستگاه را به خریدار آمریکایی تحویل دهند و توبی اکنون قصد دارد پول را با مالیک تقسیم کند.

زیرنویس Drive 1997 - بلو سابتايتل

زیرنویس درایو 1997 دی‌وی‌دی، وی‌اچ‌اس و نمایش‌های کابلی این فیلم کالت «رابی لیتل کات» است که در آن یک تهیه‌کننده فیلم ۲۰ دقیقه از آن را ویرایش کرد و یک زمان پخش ۹۸ دقیقه‌ای باقی گذاشت و موسیقی متن اصلی را با تکنو جایگزین کرد. امتیاز مبتنی بر دی وی دی PAL “Special Edition” فرمت شده برای NTSC نه تنها شامل یک انتقال ویدئو، بلکه بازسازی کامل قطعه اصلی استیو وانگ، از جمله ریمیکس Dolby Digital 5.1 از موسیقی متن اصلی است. نسخه DVD بریتانیایی یک نسخه کارگردان ویژه است که شامل صحنه‌های برش‌شده و موسیقی اصلی فیلم است. ویژگی‌های اضافی روی دی‌وی‌دی شامل مصاحبه‌های تازه سفارش شده با بازیگران و خدمه، آهنگ صوتی کارگردان، و یکی از ویژگی‌های تیم بدلکاری ژاپنی است که مسئول صحنه‌های اکشن فیلم هستند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.