کد خبر : 206158
تاریخ انتشار : دوشنبه 16 ژانویه 2023 - 22:33

دانلود زیرنویس فیلم Sitting Bull 1954 – بلو سابتايتل

دانلود زیرنویس فیلم Sitting Bull 1954 – بلو سابتايتل

دانلود زیرنویس فیلم Sitting Bull 1954 زیرنویس فیلم گاو نشسته یک فیلم وسترن آمریکایی-مکزیکی ایستمانکالر محصول ۱۹۵۴ به کارگردانی سیدنی سالکوو و رنه کاردونا است که در مکزیک در CinemaScope فیلمبرداری شده است. در شکلی بسیار تخیلی، جنگ بین گاو نشسته و نیروهای آمریکایی را به تصویر می‌کشد که منجر به نبرد لیتل بیگورن و

دانلود زیرنویس فیلم Sitting Bull 1954 زیرنویس فیلم گاو نشسته یک فیلم وسترن آمریکایی-مکزیکی ایستمانکالر محصول ۱۹۵۴ به کارگردانی سیدنی سالکوو و رنه کاردونا است که در مکزیک در CinemaScope فیلمبرداری شده است. در شکلی بسیار تخیلی، جنگ بین گاو نشسته و نیروهای آمریکایی را به تصویر می‌کشد که منجر به نبرد لیتل بیگورن و آخرین جایگاه کاستر می‌شود. این اولین محصول مستقلی بود که در فرآیند CinemaScope فیلمبرداری شد. نیویورک تایمز با نمایش‌های دلسوزانه گاو نشسته و اسب دیوانه، آن را «اپرای اسب دیوانه» نامید.

براي دانلود زيرنويس اينجا کليک کنيد

دانلود زیرنویس فیلم Sitting Bull 1954 - بلو سابتايتل

زیرنویس فیلم Sitting Bull 1954 سرگرد رابرت پریش (دیل رابرتسون) از سواره نظام هفتم از نظر برخی بدترین دشمن خود اوست زیرا او یک “بازیکن تیم” نیست. او که قبلاً یکی از جوانترین سرهنگان ارتش اتحادیه در طول جنگ داخلی آمریکا بود، اکنون فرمانده گروه تحت سرهنگ دوم (سرلشکر سابق بروت در طول جنگ داخلی) جورج آرمسترانگ کاستر (داگلاس کندی) است. نامزد او کتی (مری مورفی)، دختر ژنرال فرمانده پریش، نامزدی آنها را قطع می کند زیرا او در درجه بالاتری قرار نگرفته است.

پریش وقتی آنها را تنبیه می کند و تهدید می کند که وقتی آنها سرزمین های سیوکس را نقض می کنند، هیچ دوستی در میان جامعه غیرنظامی پیدا نمی کند. ژنرال خشمگین و پدرزن احتمالی کاستر و پریش، پریش و شرکتش را دوباره به اداره امور هند منصوب می کند، جایی که پریش از رفتار با سرخپوستان خشمگین است و از اجرای دستورات مامور هندی برای شلیک به اتهامات فرار خود سرباز می زند. . پریش در دادگاه نظامی محاکمه می شود و به ملاقات ژنرال فرمانده سابق خود – رئیس جمهور فعلی ایالات متحده – اولیس اس گرانت – که او را به کاپیتان تنزل می دهد. پریش رئیس جمهور را متقاعد می کند که برای دیدار با گاو نشسته و جلوگیری از جنگ به مرزهای غربی بیاید.

دانلود زیرنویس فیلم گاو نشسته 1954 در غرب، اکنون کاپیتان پریش با کتی ملاقات می کند که نامزدی خود را با چارلز ونتورث (ویلیام هاپر)، یک سرگرد سابق و اکنون یک خبرنگار جنگی اعلام کرده است. پریش با استفاده از سرخپوستان اسیر شده، از جمله سم، برده سابق سیوکس، با گاو نشسته (جی. کارول نیش) ملاقات می کند که موافقت می کند در یک جلسه مخفیانه با رئیس جمهور ملاقات کند. درگیری‌های بیشتر با سیوکس باعث می‌شود که کاستر هنگ خود را هدایت کند و پریش را به نگهبانی تدارکات اختصاص دهد.

زیرنویس فیلم Sitting Bull 1954 - بلو سابتايتل

زیرنویس Sitting Bull 1954 پس از نبرد Little Bighorn که باعث حذف کاستر، اکثر مردانش و رقیب رمانتیکش Wentworth می شود، پریش سعی می کند با گاو نشسته و اسب دیوانه (Iron Eyes Cody) دوست شود. همانطور که پریش نقشه حمله ارتش ایالات متحده را می داند، سیوها را به سمت امن در شمال هدایت می کند. پریش دوباره در دادگاه نظامی محاکمه می‌شود، درجه‌اش سلب می‌شود و به جرم خیانت به جوخه تیراندازی محکوم می‌شود.

زیرنویس فیلم گاو نشسته 1954 همانطور که اعدام در شرف انجام است، گاو نشسته به قلعه می آید تا با رئیس جمهور گرانت صحبت کند. پریش به او گفته بود “رئیس بزرگ متوجه خواهد شد” و معتقد بود که به او رحم خواهد کرد زیرا تنها قصدش جلوگیری از کشتار بیشتر بود. سیتینگ بول از گرانت التماس می کند که جان او را نجات دهد. سپس گرانت مجازات خود را کاهش می دهد.

زیرنویس Sitting Bull 1954 - بلو سابتايتل

زیرنویس گاو نشسته 1954 سالکو و کودی بعداً برای فیلم «کشتار بزرگ سیوکس» در سال 1965 برای کلمبیا پیکچرز که از فیلم‌های استوک گاو نشسته استفاده می‌کرد، دوباره همکاری کردند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.