کد خبر : 206140
تاریخ انتشار : دوشنبه 16 ژانویه 2023 - 22:23

دانلود زیرنویس فیلم Varalaru Mukkiyam 2022 – بلو سابتايتل

دانلود زیرنویس فیلم Varalaru Mukkiyam 2022 – بلو سابتايتل

دانلود زیرنویس فیلم Varalaru Mukkiyam 2022 زیرنویس فیلم هندی تاریخ مهم است یک فیلم درام کمدی عاشقانه به زبان تامیل هندی محصول ۲۰۲۲ به نویسندگی و کارگردانی سانتوش راجان در اولین کارگردانی خود و تهیه‌کنندگی R. B. Choudary از طریق شرکت Super Good Films است. در این فیلم پسرش جیوا، کشمیرا پردیشی و پراگیا ناگرا

دانلود زیرنویس فیلم Varalaru Mukkiyam 2022 زیرنویس فیلم هندی تاریخ مهم است یک فیلم درام کمدی عاشقانه به زبان تامیل هندی محصول ۲۰۲۲ به نویسندگی و کارگردانی سانتوش راجان در اولین کارگردانی خود و تهیه‌کنندگی R. B. Choudary از طریق شرکت Super Good Films است. در این فیلم پسرش جیوا، کشمیرا پردیشی و پراگیا ناگرا در نقش های اصلی بازی می کنند. موسیقی و موسیقی فیلم توسط Shaan Rahman ساخته شده است و فیلمبرداری توسط Sakthi Saravanan و تدوین توسط N. B. Srikanth انجام شده است.

براي دانلود زيرنويس اينجا کليک کنيد

دانلود زیرنویس فیلم Varalaru Mukkiyam 2022 - بلو سابتايتل

زیرنویس فیلم Varalaru Mukkiyam 2022 آرزوی مشهور شدن دارد و دوستش Adaikalam آرزوی سیاستمدار شدن را دارد. کارتیک عاشق همسایه جدیدش می شود اما خواهر عاشق او عاشق او می شود. داستان حول محور سردرگمی است که به این دلیل اتفاق می افتد.

نام آزمایشی این فیلم Jiiva37 بود. در 4 ژانویه 2022، عنوان رسمی فیلم به عنوان Varalaru Mukkiyam معرفی شد. پس از تولید فیلم در 4 ژانویه 2022 در حال انجام است.

زیرنویس فیلم Varalaru Mukkiyam 2022 - بلو سابتايتل

زیرنویس Varalaru Mukkiyam 2022 شما دوست دارید به او بگویید، Varalaaru mukkiyam، اما انتخاب فیلمنامه adha vida mukkiyam” (ترجمه: تاریخ مهم است، اما انتخاب فیلمنامه مهمتر از آن است. ویگنش مادو از سینما اکسپرس به فیلم 1.5 ستاره از 5 ستاره داد و نوشت: «وارالارو موکیام یادآوری بیهوده از زمان هایی است که فیلم های بی معنی و پوچ به عنوان کمدی های مد روز معرفی می شدند. بازگشت به آن دوران، تاریخ چندان مهمی برای بازنگری نیست.» منتقدی برای ایندیان اکسپرس نوشت: «و به جز چند بیت 18+، این یک فیلم خانوادگی بود. به طور کلی، اگرچه فراز و نشیب‌هایی دارد، اما این یک فیلم سرگرم‌کننده است که تماشای آن لذت‌بخش است و تاریخ اهمیت دارد.» منتقدی برای ایندیا هرالد نوشت: «جیوا تمام تلاشش را در فیلم‌نامه‌هایی به کار می‌گیرد که از ابتدا نباید انتخاب می‌کرد. بسیار شبیه کسی که با شور و اشتیاق به صیقل دادن یک تکه سنگ بدون اینکه بفهمد الماس نیست ادامه می دهد.» Ashik A از Samayam Tamil نوشت که «اگرچه داستان قبلا دیده شده و عادت کرده است، اما به عنوان یک فیلم سرگرم کننده نمره قبولی را کسب کرده است. با صحنه های کمدی مبارزه نکنید.» منتقدی از دیناملار به این فیلم امتیاز 2.5 از 5 ستاره داد.

زیرنویس Varalaru Mukkiyam 2022 - بلو سابتايتل

دانلود زیرنویس فیلم هندی تاریخ مهم است 2022 این فیلم در تاریخ 9 دسامبر 2022 در سینماها اکران شد. در ابتدا قرار بود در 2 دسامبر 2022 اکران شود اما تاریخ اکران به تعویق افتاد. تریلر این فیلم در 27 نوامبر 2022 منتشر شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.