کد خبر : 208654
تاریخ انتشار : شنبه 18 مارس 2023 - 15:22

خدمات کار در ارتفاع با جهان راپل

خدمات کار در ارتفاع با جهان راپل

  کار در ارتفاعات با طناب:     کار در ارتفاعات به شیوههای قدیمی و سنتی دیگر منسوخ شده است. امروزه به کمک طناب یا راپل با تجهیزات ایمن و مرغوب افراد در ارتفاعات به کار میپردازند. با آموزش این شغل، درآمد مطلوبی در انتظار راپل کاران می باشد. پیچ و رولپلاک سنگ نما، نظافت شیشهها در

 

کار در ارتفاعات با طناب:

    کار در ارتفاعات به شیوههای قدیمی و سنتی دیگر منسوخ شده است. امروزه به کمک طناب یا راپل با تجهیزات ایمن و مرغوب افراد در ارتفاعات به کار میپردازند. با آموزش این شغل، درآمد مطلوبی در انتظار راپل کاران می باشد. پیچ و رولپلاک سنگ نما، نظافت شیشهها در ارتفاعات، عایق نما و آب بندی، از جمله کارهایی هستند که توسط راپل کاران در ارتفاعات انجام می شود. با آموزش حرفه ای و اصولی و استفاده از تجهیزات استاندارد میتوان دغدغه داشتن شغل را از میان برد. راپل کاری را می توان جایگزین مناسبی برای داربست دانست. 

    همچنین با پدید آمدن این شغل، اجرای امور نمای ساختمانها با هزینه ای کمتر و کیفیتی بهتر انجام خواهد گرفت. از این رو این شغل طرفداران بسیاری را به خود اختصاص داده است. لازم به ذکر است که این شغل به تجهیزات آن چنانی نیاز ندارد. جهان راپل شما عزیزان را در این زمینه به بهترین شکل ممکن آموزش می دهد و روانه ی بازار کار می کند.

    خدمت شما عزیزان علاقه مند به راپل کاری، عرض می کنیم که جهان راپل تمامی آموزش های خود را در این زمینه به صورت رایگان در اختیار شما می گذارد و شما را به فردی زبده در این مسیر تبدیل می کند. پس از آموزش در صورت تمایل می توانید با این مجموعه نیز همکاری داشته باشید. یکی از شروط لازم برای ورود به این حرفه، عدم ترس از ارتفاع می باشد . هم چنین داشتن بدن ورزیده نیز امتیازی دیگر برای موفقیت در این شغل می باشد .

جهان راپل درآمد کار در ارتفاع با طناب را لو داد و آموزش راپل را رایگان کرد!

جهان راپل

مراحل آموزش کار با طناب در ارتفاع با حفظ ایمنی کارآموز:

    پس از داشتن شروط لازم برای شروع فعالیت حرفه ای تان در کار با طناب در ارتفاع، یعنی عدم ترس از ارتفاع و داشتن بدن ورزیده، مراحل آموزشتان در جهان راپل به شرح زیر می باشد:

  1. آموزش نحوه ی صحیح بستن و استفاده از تجهیزات راپل کاری
  2. شروع فعالیت و آموزش در ارتفاعات 2 الی 3 متری
  3. آموزش انواع فعالیت هایی که در ارتفاعات انجام می شود مانند شستشوی نما، آب بندی و پیچ و رول پلاک
  4. انجام فعالیت در ارتفاعات بیشتر از 3 متر برای کسب مهارت و تسلط بیشتر

    پس از کسب آموزش های لازم، شما مشغول به کار می شوید. این شغل همواره با خطراتی دست و پنجه نرم می کند. به همین منظور شما باید تمامی نکات ایمنی و استاندارد را در این شغل رعایت کنید. استفاده از حداقل وسایل ایمنی و با کیفیت نظیر کفش ایمنی و کلاه ایمنی مخصوص، دستکش، به کارگیری طناب وارداتی با کیفیت می تواند ضامن سلامتی شما عزیزان باشد. طناب مورد استفاده  در این حرفه دارای بافتی محکم است که خاصیت کشسانی ندارد . بنابراین از جابجایی نابجای فرد جلوگیری می کند. هم چنین این طناب قابلیت تحمل حدود 3 تن وزن را دارد؛ از این رو به هیچ وجه پاره نمی شود. در نظر داشته باشید که بیمه متخصصین این حرفه نیز باعث رفع دغدغه راپل کاران عزیز می شود. ضمن این که مجدد یادآوری می کنیم؛ تخصص و مهارت راپل کار نیز در حفظ سلامتی او بی تاثیر نیست. 

درامد ۱۰ میلیونی از راپل و کار در ارتفاع در شرکت جهان فرود و میهن راپل – مجله مگ روز

کار با طناب

حقوق و درآمد باور نکردنی راپل کاری:

    جهان راپل، حقوق و درآمد حرفه ی کار با طناب در ارتفاع را چیزی بین 100 تا 300 میلیون تومان در ماه عنوان کرده است. متغیر بودن این درآمد به تخصص و مهارت راپل کار بستگی دارد. هم چنین تجهیزات به کار رفته، ارتفاع ساختمان و خدمات صورت گرفته در تعیین دستمزد این کار موثر خواهند بود. ورود به این کار، به سرمایه ی چندانی نیاز ندارد و تنها کافیست تجهیزات اولیه را تهیه کنید. از جمله سایر خدماتی که راپل کاران ارائه می دهند؛ عبارتند از: 1- رنگ آمیزی نمای ساختمان 2- شستشوی نما 3- استحکام نمای ساختمان 4- نصب و تعمیر سنگ نما با پیچ  رول پلاک. تمامی این فعالیت ها به خودی خود زمان بر و بعضا هزینه بر هستند که با طناب مخصوص به آسانی و با صرف هزینه ی کمی صورت می گیرند. 

    پیچ و رول پلاک سنگ نمادر کرج، باعث استحکام سنگ نما و جلوگیری از ریزش سنگ ها می شود. نشست ساختمان بر اثر ترک خوردن سنگ ها بر اثر سرما و گرما و نفوذ آب پشت سنگ می باشد. جلوگیری از این امر توسط مجموعه جهان راپل به خوبی صورت می گیرد . برای ارتباط با کارشناسان مجرب ما می توانید همه روزه به صورت 24 ساعته اقدام نمایید. اندازه پیچ های مورد استفاده متناسب با قطر سنگ ساختمان تغییر می کند. رعایت این اصول باعث افزایش استحکام نمای ساختمان می شود. جهان راپل تمامی خدمات خود را با ضمانت کتبی به شما عزیزان ارائه می دهد.

جهان راپل درآمد کار در ارتفاع با طناب را لو داد و آموزش راپل را رایگان کرد!

کار با راپل

    در پایان از همراهی شما عزیزان با این مقاله کمال قدردانی را داریم. امید است مطالب ارائه شده در خصوص کار با طناب در ارتفاع مورد توجه شما عزیزان قرار گرفته باشد.

                                        شاد و پیروز در پناه ایزد متعال باشید . ایام به کام

منبع https://jahanrappel.com

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.