کد خبر : 106490
تاریخ انتشار : شنبه 20 نوامبر 2021 - 15:32

بارش پراکنده باران در بوشهر

بارش پراکنده باران در بوشهر

ایسنا/بوشهر کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: امروز و فردا وقوع رگبار پراکنده باران گاهی همراه با رعدوبرق و وزش تندباد لحظه‌ای، بیشتر در نواحی شمالی و مرکزی استان پیش‌بینی می‌شود. محمد رضا انصاری اظهار کرد: بررسی نقشه‌های هواشناسی نشان می‌دهد از فردا با نفوذ تدریجی سامانه بارشی به استان، سرعت وزش بادهای جنوبی روی

بارش پراکنده باران در بوشهر

ایسنا/بوشهر کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: امروز و فردا وقوع رگبار پراکنده باران گاهی همراه با رعدوبرق و وزش تندباد لحظه‌ای، بیشتر در نواحی شمالی و مرکزی استان پیش‌بینی می‌شود.

محمد رضا انصاری اظهار کرد: بررسی نقشه‌های هواشناسی نشان می‌دهد از فردا با نفوذ تدریجی سامانه بارشی به استان، سرعت وزش بادهای جنوبی روی دریا افزایش خواهد یافت و سواحل استان تا روز دوشنبه متلاطم خواهد بود.

وی اضافه کرد: ضمن اینکه در این مدت وقوع رگبار پراکنده باران گاهی همراه با رعدوبرق و وزش تندباد لحظه‌ای، بیشتر در نواحی شمالی و مرکزی استان پیش‌بینی می‌شود. همچنین با خروج این سامانه از روز سه شنبه، سرعت وزش بادهای شمالی افزایش یافته و دریا تا اواخر هفته مواج و متلاطم خواهد بود.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر تصریح کرد: امروز و فردا نیز با رشد ابر در برخی از نقاط، احتمال بارش پراکنده گاهی همراه با رعدوبرق دور از انتظار نیست.

انصاری ادامه داد: آسمان کمی تا قسمتی ابری همراه با غبار محلی و مه صبحگاهی، گاهی افزایش ابر و در برخی مناطق با احتمال وقوع رگبار پراکنده باران و رعدوبرق پیش‌بینی می‌شود.

وی بیان کرد: جهت وزش باد متغیر، امروز بیشتر شمال غربی تا جنوب غربی و از فردا جنوب غربی تا جنوب شرقی با سرعت ۸ تا ۳۲ گاهی تا ۳۸ کیلومتر درساعت و از فردا بتدریج در فراساحل ۱۲ تا ۴۲ کیلومتر در ساعت خواهد بود

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر ارتفاع موج دریا ۳۰ تا ۹۰ گاهی ۱۲۰ سانتیمتر و و از فردا بتدریج در فراساحل ۶۰ تا ۱۲۰ سانتیمتر را پیش‌بینی کرد.

انصاری گفت: فردا در بندر بوشهر زمان جزر اول دریا ساعت ۰۲: ۴۹، مد اول ساعت ۰۸: ۱۷، جزر دوم ساعت ۱۳: ۰۸ و مد دوم ساعت ۱۹: ۴۶ خواهد بود

انتهای پیام

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.