کد خبر : 110535
تاریخ انتشار : یکشنبه 21 نوامبر 2021 - 20:01

مردم به نظر مأموران انتظامی احترام بگذارند

مردم به نظر مأموران انتظامی احترام بگذارند

ایسنا/همدان فرماندار همدان باتأکید براینکه هدف از طرح فاصله گذاری اجتماعی جلوگیری از تجمعات مردمی است، گفت: در روز طبیعت مردم برای حفظ جان خود و مهار کروناویروس در خانه‌هایشان بمانند. حسین افشاری در گفت‌وگو با ایسنا، اظهارکرد: با توجه انتشار روزافزون کروناویروس در استان و در راستای فاصله گذاری اجتماعی و قطع زنجیره بیماری از

مردم به نظر مأموران انتظامی احترام بگذارند

ایسنا/همدان فرماندار همدان باتأکید براینکه هدف از طرح فاصله گذاری اجتماعی جلوگیری از تجمعات مردمی است، گفت: در روز طبیعت مردم برای حفظ جان خود و مهار کروناویروس در خانه‌هایشان بمانند.

حسین افشاری در گفت‌وگو با ایسنا، اظهارکرد: با توجه انتشار روزافزون کروناویروس در استان و در راستای فاصله گذاری اجتماعی و قطع زنجیره بیماری از صبح امروز طرح های ترافیکی در سطح شهرستان به ویژه در مسیرهای گردشگری اجرا شده است.

وی با تأکید بر اینکه با جدیت مصریم این طرح اجرایی شود، تصریح کرد: مسیرهای گردشگری سد اکباتان، انتهای شهرک بهشتی به تفریجان، دره مرادبیگ، چشین، ابرو، گنجنامه و بلوار ارم، مریانج به امامزاده محسن(ع)، حیدره پشت شهر به مریانج و پارک‌ها و بوستانهای سطح شهر از صبح امروز مسدود شده است.

وی با اشاره به اینکه تعدادی از این مسیرها با موانع فیزیکی مثل نیوجرسی وخاکریز مسدود شده است، خاطرنشان کرد: طرح از ساعت 7 صبح امروز با استقرار نیروهای انتظامی و پلیس راه و پلیس راهور شروع شده است اما همچنان برخی از مردم اصرار دارند وارد مسیرهای گردشگری شوند.

فرماندار همدان از مردم خواست تا برای حفظ جان خود در منزل بمانند و تصریح کرد: افرادی که قصد عبور از مسیرهای گردشگری را دارند باید به نظرمأموران احترام بگذارند و از ورد به این مسیرها خودداری کنند.

انتهای پیام

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.