کد خبر : 110989
تاریخ انتشار : یکشنبه 21 نوامبر 2021 - 20:55

گزیدن‌های همیشگی پاس از یک سوراخ

گزیدن‌های همیشگی پاس از یک سوراخ

ایسنا/همدان لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه‌های کشور در شرایطی هفته دوم خود را پشت سر گذاشت که پاس از قرار معلوم امسال هم حال خوبی در این رقابت‌ها نخواهد داشت. به گزارش ایسنا، روز گذشته هفته دوم رقابت‌های لیگ دسته دوم فوتبال کشور برگزار شد و طی آن تیم پاس در خانه برابر اسپاد تن به

گزیدن‌های همیشگی پاس از یک سوراخ

ایسنا/همدان لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه‌های کشور در شرایطی هفته دوم خود را پشت سر گذاشت که پاس از قرار معلوم امسال هم حال خوبی در این رقابت‌ها نخواهد داشت.

به گزارش ایسنا، روز گذشته هفته دوم رقابت‌های لیگ دسته دوم فوتبال کشور برگزار شد و طی آن تیم پاس در خانه برابر اسپاد تن به تساوی دو بر دو داد تا بعد از شکست برابر نماینده اصفهان، پاس از مجموع ۶ امتیاز هفته نخست تنها یک امتیاز به حساب واریز و از همین هفته‌های ابتدایی در جمع تیم‌های فانوس به دست قرار بگیرد.

نه اینکه قرار باشد پاس را زیر انتقادات خرد کنیم، چراکه برای قضاوت، تنها دو بازی ملاک نیست، اما واقعیت این است که امسال هم نباید خیلی از سفید و سبزپوشان توقعات آنچنانی داشته باشیم.

از تیمی که خیلی دیر بسته شد، تمام روزهای خوب پیش‌فصل را از دست داد و بعد از اتمام مسابقات پارسال تا همین چند روز پیش مدام دست به دست می‌شد، نباید انتظار داشته باشیم که در قامت یک مدعی قدعلم کند.

چیزی که تقریبا همه‌ساله شاهد آن بودیم، این فصل هم گریبان پاس را گرفت تا دود این بی‌برنامگی و کج‌سلیقگی به چشم قهرمان پرآوازه ایران برود. قهرمانی که روز به روز آسمانش بیشتر تیره و تار می‌شود و حتی کک یک نفر هم نمی‌گزد!

هر سال که مسابقات لیگ تمام می‌شود، آقایان سراغ خرید امتیاز می‌روند و هربار هم دست از پا درازتر به همدان بازمی‌گردند. قبل از شروع مسابقات دست روی دست می‌گذارند و دعواهای زرگری راه می‌اندازند که مقصر ناکامی‌ها فلان شخص یا فلان ارگان است. آخر سر هم که چشم باز می‌کنند موعد شروع لیگ رسیده و پاس مانده با حجم بالایی از بی‌برنامگی، مشخص نشدن وضعیت بازیکنان و حتی کادرفنی، نداشتن اردو و تمرینات مدون و …

چیزی که امسال هم یقه نماینده همدان را گرفت و طبیعی است که در چنین آشفته‌بازاری، پنج امتیاز حساس در دو هفته ابتدایی مسابقات بر باد برود.

ای‌کاش یک بار برای همیشه پاس را سرحال و قبراق و دور از مشکلات و حاشیه روانه مسابقات می‌کردیم و آنوقت توقع صعود را در ذهن پرورش می‌دادیم.

بدون تردید در لیگ فرسایشی و دشوار دسته دوم، باید دست پر به مصاف تیم‌هایی رفت که اکثرا تا دندان مسلح هستند و سودای حضور در لیگ یک را دارند. و این موضوع در همین دو هفته به خوبی برای پاسی‌ها به اثبات رسید.

شاید اگر سیامک فراهانی زودتر به پاس می‌آمد و تیم به‌موقع بسته می‌شد، در همین دو هفته هم شاهد نتایج بهتری از شاگردانش بودیم.

منبع: ايسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.