کد خبر : 130753
تاریخ انتشار : دوشنبه 29 نوامبر 2021 - 22:00

امدادرسانی به ۹۶۳ در راه مانده گرفتار در برف و کولاک جاده های سمنان

امدادرسانی به ۹۶۳ در راه مانده گرفتار در برف و کولاک جاده های سمنان

ایسنا/سمنان مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان سمنان از امدادرسانی امدادگران هلال احمر به ۹۶۳ نفر از سرنشینان خودروهای گرفتار در برف و کولاک جاده های عین استان در ۲۴ ساعت خبر داد. دکتر مظفر محمدخانی اظهار کرد: با توجه به بارش برف و وقوع کولاک شدید در سطح استان سمنان، گردنه های صعب العبور و مسدود

امدادرسانی به ۹۶۳ در راه مانده گرفتار در برف و کولاک جاده های سمنان

ایسنا/سمنان مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان سمنان از امدادرسانی امدادگران هلال احمر به ۹۶۳ نفر از سرنشینان خودروهای گرفتار در برف و کولاک جاده های عین استان در ۲۴ ساعت خبر داد.

دکتر مظفر محمدخانی اظهار کرد: با توجه به بارش برف و وقوع کولاک شدید در سطح استان سمنان، گردنه های صعب العبور و مسدود شدن برخی از محورهای مواصلاتی استان، امدادگران برای خودورهای عبوری از این مسیرها امدادرسانی و اقدام به توزیع اقلام غذایی برای در راه ماندگان کردند.

وی با اشاره به حضور امدادگران هلال احمر در همه محورهای این استان اضافه کرد: امدادگران به ۹۶۳ سرنشین ۳۲۱ خودور در راه مانده در جاده های استان امداد رسانی کردند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان سمنان افزود: علاوه بر عملیات امداد رسانی، امدادرسانان هلال احمر توانستند ۲۵۵ نفر را در پایگاه های امدادی و مراکز اسکان هلال‌احمر اسکان دهند.

محمدخانی تاکید کرد: امدادگران این استان در عملیات های شبانه روز اخی اقدام به توزیع ۳۴۷ بسته غذایی در بین در راه ماندگان کردند.

وی با بیان اینکه 12 تیم عملیاتی همراه با ۳۶ نفر از نجاتگران هلال احمر در این امدادرسانی ها فعالیت داشته اند خاطرنشان کرد: همکاران امدادگر ما در این عملیات ها از ۱۲ دستگاه آمبولانس برای کمک به هموطنان بکارگیری شدند.

وی از عموم هموطنان خواست: در صورت گرفتار شدن در سوانح و حوادث با شماره ۱۱۲ برای دریافت خدمات امداد و نجات در 24 ساعت از شبانه روز تماس برقرار کنند.

انتهای پیام

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.