کد خبر : 142256
تاریخ انتشار : شنبه 4 دسامبر 2021 - 16:25

امیدواریم نمایشگاه کتاب را بهتر از قبل برگزار کنیم

امیدواریم نمایشگاه کتاب را بهتر از قبل برگزار کنیم

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی می‌گوید: امیدواریم نمایشگاه کتاب امسال را بهتر از سال‌های قبل برگزار کنیم. سیدعباس صالحی در حاشیه جلسه هیئت دولت در گفت‌وگو با ایسنا، درباره برگزاری سی و دومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران که از ۴ تا ۱۴ اردیبهشت‌ماه در مصلای تهران برگزار می‌شود اظهار کرد: نمایشگاه کتاب امسال با توجه

امیدواریم نمایشگاه کتاب را بهتر از قبل برگزار کنیم

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی می‌گوید: امیدواریم نمایشگاه کتاب امسال را بهتر از سال‌های قبل برگزار کنیم.

سیدعباس صالحی در حاشیه جلسه هیئت دولت در گفت‌وگو با ایسنا، درباره برگزاری سی و دومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران که از ۴ تا ۱۴ اردیبهشت‌ماه در مصلای تهران برگزار می‌شود اظهار کرد: نمایشگاه کتاب امسال با توجه به نزدیک شدن ماه مبارک رمضان کمی زودتر برگزار می‌شود و چهارم اردیبهشت آغاز نمایشگاه خواهد بود.

او با بیان این‌که تمهیدات خوبی برای نمایشگاه امسال دیده شده است گفت: استقبال ناشران، استقبال خوبی بوده است. امسال چین به عنوان مهمان ویژه نمایشگاه حضور خواهد داشت و بیش از صد نفر هیئت چینی در نمایشگاه فعال هستند.

وزیر ارشاد همچنین گفت: برنامه‌های مختلف فرهنگی در نمایشگاه برگزار می‌شود. همچنین بن‌های دانشجویی خرید کتاب در حدی که می‌شد ارتقا پیدا کرده است. بن اهل قلم نیز ارتقا پیدا کرده است.

انتهای پیام

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.