کد خبر : 173873
تاریخ انتشار : سه‌شنبه 21 دسامبر 2021 - 21:57

مدیران سلسله از فعالیت تبلیغاتی و انتخاباتی پرهیز کنند

مدیران سلسله از فعالیت تبلیغاتی و انتخاباتی پرهیز کنند

ایسنا/لرستان سرپرست فرمانداری سلسله گفت: مدیران اجرایی این شهرستان باید همزمان با انجام وظایف قانونی خود در قبال انتخابات، بی‌طرفی و پرهیز از ورود به فعالیت‌های تبلیغاتی و انتخاباتی را رعایت کنند. مرتضی مهدوی کیا در جلسه شورای اداری سلسله با اشاره به در پیش بودن انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین دوره شوراهای اسلامی

مدیران سلسله از فعالیت تبلیغاتی و انتخاباتی پرهیز کنند

ایسنا/لرستان سرپرست فرمانداری سلسله گفت: مدیران اجرایی این شهرستان باید همزمان با انجام وظایف قانونی خود در قبال انتخابات، بی‌طرفی و پرهیز از ورود به فعالیت‌های تبلیغاتی و انتخاباتی را رعایت کنند.

مرتضی مهدوی کیا در جلسه شورای اداری سلسله با اشاره به در پیش بودن انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا، اظهار کرد: دستگاه‌های دولتی باید برای حضور حداکثری مردم در انتخابات تلاش کنند اما مجاز به هیچ فعالیتی به نفع یا علیه نامزدها نیستند.

وی عنوان کرد: مدیران، نماینده فرمانداران هستند و باید تمامی تلاش خود را برای برگزاری انتخاباتی سالم و شایسته در شهرستان به کار گیرند.

سرپرست فرمانداری سلسله با تأکید بر اینکه آبروی خود را فدای منفعت فردی نمی‌کنیم، تصریح کرد: باید تمهیدات مناسبی برای برگزاری شایسته انتخابات ۱۴۰۰ در شهرستان اندیشیده شود.

مهدوی کیا اضافه کرد: مدیران دستگاه‌های دولتی باید با در اختیار گذاشتن امکانات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری ادارات خود، همکاری کنند تا زمینه حضور حداکثری مردم در انتخابات فراهم شود.

وی با اشاره به تأکید مقام معظم رهبری مبنی بر مردم‌داری و مردم‌سالاری، بیان کرد: رعایت حقوق شهروندی در گرو عملکرد صحیح و تأثیرگذار مدیران دولتی است.

سرپرست فرمانداری سلسله ادامه داد: همه دستگاه‌های اجرایی شهرستان مکلف هستند سلامت اداری را در دستور کار قرار دهند و از ایجاد هرگونه نارضایتی منجر به نگاه بدبینانه به عملکرد کارگزاران نظام، پرهیز کنند.

مهدوی کیا با اشاره به لزوم نظارت بر بازار شهرستان به‌منظور مقابله با افزایش خودسرانه قیمت‌ها افزود: با توجه به نزدیک شدن به‌روزهای پایانی سال و امکان افزایش قیمت کالا توسط برخی سودجویان، با هرگونه تخلفی برخورد و نظارت و بازرسی از سوی دستگاه‌های متولی تشدید شود.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.