کد خبر : 1448
تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 5 آگوست 2021 - 14:58

توسعه سافت سوئیچ استان کردستان تا ۲۰۰ هزار پورت

توسعه سافت سوئیچ استان کردستان تا ۲۰۰ هزار پورت

  مدیر مخابرات منطقه کردستان گفت: توسعه سافت سوئیچ استان تا 200 هزار پورت ، از دستاوردهای پروژه تجمیع سافت سوئیچ و تغییرات ip در استان است. آزاد حکمت در گفت‌وگو با ایسنا در تشریح این پروژه اظهار کرد: افزایش ip بر اساس رنج استاندارد شرکت مخابرات ایران ،افزایش تجهیزات سخت افزاری هنگام تجمیع و

توسعه سافت سوئیچ استان کردستان تا ۲۰۰ هزار پورت

  مدیر مخابرات منطقه کردستان گفت: توسعه سافت سوئیچ استان تا 200 هزار پورت ، از دستاوردهای پروژه تجمیع سافت سوئیچ و تغییرات ip در استان است.

آزاد حکمت در گفت‌وگو با ایسنا در تشریح این پروژه اظهار کرد: افزایش ip بر اساس رنج استاندارد شرکت مخابرات ایران ،افزایش تجهیزات سخت افزاری هنگام تجمیع و توسعه سافت سوئیچ تا 200 هزار پورت از جمله اقدامات پروژه مذکور طی 12 روز اخیر است.
وی با اعلام این مهم که تجمیع سافت سوئیچ های 100k و 30k علاوه براینکه موجب صرفه جویی در منابع مالی مخابرات منطقه خواهد شد تصریح کرد: چنانچه در آینده نیاز به تغییرات و افزایش مجدد ip ها باشد تجهیزات و شرایط آن فراهم است.
حکمت با اعلام اینکه این اقدام موجب بهبود کیفیت و ارتقای سطح کمی خدمات مخابراتی در این حوزه خواهد شد خاطر نشان ساخت: تمام تلاش و سعی این مجموعه ارائه با کیفیت ترین محصولات و خدمات مخابراتی در راستای اصل مشتری مداری است که برنامه های توسعه ایی چشمگیری با همین هدف برای استان تدوین شده است.
وی با اشاره به اهمیت تجمیع سافت سوئیچ و تغییرات شبکه ip  در مخابرات منطقه کردستان افزود: یکی از شاخصه های پر اهمیت در اجرای این پروژه رعایت زمان بندی و تسریع در اتمام برگردان و کاهش بازه ی زمانی اختلال احتمالی و قطعی در خطوط مشتریان است که باید به صورت ویژه مد نظر قرار گیرد.
حکمت ضمن دست مریزاد و خداقوت به همکاران ، از تلاش و همراهی این مجموعه در راستای ارائه خدمات مطلوب و جلب رضایت مشتریان به عنوان سرمایه های مخابرات، تقدیر و تشکر به عمل آورد و بر انجام هرچه سریعتر این عملیات با بالاترین کیفیت به منظور رضایتمندی مشتریان از خدمات مخابراتی تاکید کرد.
مدیر مخابرات منطقه کردستان ، حسن توجه و دقت همکاران در اجرای این پروژه  را یادآور شد و گفت: حس تعلق سازمانی کارکنان نسبت به وظایف محوله همچون همیشه دراجرای دقیق تعهداتشان ، حفظ و ارتقا جایگاه مخابرات را به دنبال دارد.
منبع: ايسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.