کد خبر : 7956
تاریخ انتشار : شنبه 4 سپتامبر 2021 - 14:44

آغاز مرحله استانی مسابقات سراسری قرآن کریم در کرمانشاه

آغاز مرحله استانی مسابقات سراسری قرآن کریم در کرمانشاه

 مرحله استانی چهل و چهارمین‌ دوره مسابقات سراسری قرآن کریم از امروز(۱۳ شهریور)در کرمانشاه آغاز شد. حجت الاسلام محمد صالحی مدیرکل اوقاف و امورخیریه استان کرمانشاه در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: در استان کرمانشاه 218 نفر در بخش آوایی از مرحله شهرستانی به مرحله استانی چهل و چهارمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم

آغاز مرحله استانی مسابقات سراسری قرآن کریم در کرمانشاه

 مرحله استانی چهل و چهارمین‌ دوره مسابقات سراسری قرآن کریم از امروز(۱۳ شهریور)در کرمانشاه آغاز شد.

حجت الاسلام محمد صالحی مدیرکل اوقاف و امورخیریه استان کرمانشاه در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: در استان کرمانشاه 218 نفر در بخش آوایی از مرحله شهرستانی به مرحله استانی چهل و چهارمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم راه پیدا کرده اند که 123 نفر آنها خواهران و 95 نفر برادران هستند.
صالحی با بیان اینکه این مسابقات با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی برگزار خواهد شد و متسابقین به تفکیک رشته و در فاصله‌های زمانی‌ مختلف در سالن مسابقات حضور خواهند یافت، اضافه کرد: خواهران امروز و فردا(13 و 14 شهریور) و برادران هم در روزهای 15 و 16 شهریور با هم به رقابت خواهند پرداخت.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه ادامه داد: متسابقین در این مرحله در رشته های آوایی(شامل حفظ پنج جزء، 10 جزء، 20 جزء و کل)، ترتیل، قرائت، اذان و دعاخوانی به رقابت با هم خواهند پرداخت.
صالحی با بیان اینکه برگزیدگان این مرحله از مسابقات به مرحله کشوری چهل و چهارمین مسابقات سراسری قرآن کریم راه پیدا خواهند کرد، گفت: مرحله کشوری این مسابقات مهر ماه و به صورت آنلاین برگزار خواهد شد.
وی توضیح داد: شرکت کنندگان بخش تفسیر نیز پس از بررسی نمرات و کسب حد نصاب، یازدهم مهرماه در مسابقات استانی رشته تفسیر چهل و چهارمین دوره مسابقات قرآن کریم شرکت خواهند کرد.
صالحی در پایان  برگزاری مسابقات قرآنی را در قرآنی‌تر کردن فضای جامعه موثر عنوان و ابراز امیدواری کرد: برگزاری مسابقات قرآنی بتواند جامعه را به سمت زندگی قرآنی سمت و سو بدهد.
منبع: ايسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.