کد خبر : 39121
تاریخ انتشار : دوشنبه 11 اکتبر 2021 - 16:11

چرا اسامی کاندیداهای بوکس اعلام نشد؟

چرا اسامی کاندیداهای بوکس اعلام نشد؟

دبیر مجمع فدراسیون بوکس گفت: به دلیل وجود برخی نواقص در پرونده کاندیداها، معرفی اسامی را به بعد از جلسه کمیسیون تطبیق موکول کردیم. حمیدرضا قبایی‌زاده درباره آخرین اخبار از ثبت نام کاندیداهای انتخابات فدراسیون بوکس، توضیح داد: روز گذشته (یکشنبه) تا آخرین لحظه ۹ نفر نام نویسی کرده بودند که یک نفر هم در

چرا اسامی کاندیداهای بوکس اعلام نشد؟

دبیر مجمع فدراسیون بوکس گفت: به دلیل وجود برخی نواقص در پرونده کاندیداها، معرفی اسامی را به بعد از جلسه کمیسیون تطبیق موکول کردیم.

حمیدرضا قبایی‌زاده درباره آخرین اخبار از ثبت نام کاندیداهای انتخابات فدراسیون بوکس، توضیح داد: روز گذشته (یکشنبه) تا آخرین لحظه ۹ نفر نام نویسی کرده بودند که یک نفر هم در لحظات پایانی ثبت نام کرد تا ما اسامی و مدارک ۱۰ نفر را به وزارت ورزش ارسال کنیم.
او در پاسخ به این سوال که چرا اسامی این ۱۰ کاندیدا در پایان زمان نام نویسی اعلام نشد؟ اظهار کرد: ما در این زمینه هیچ کم کاری‌ای نکردیم. به دلیل اینکه جزئیاتی در پرونده ۷ کاندیدا ناقص بود، مجبور شدیم اسامی را ثبت کرده و با همه مدارکشان به وزارت ورزش ارسال کنیم تا پس از برگزاری کمیسیون تطبیق، اسامی تایید شده اعلام شوند.
دبیر مجمع فدراسیون بوکس گفت: ما هر ۱۰ پرونده را صبح امروز به امور مجامع وزارت ورزش تحویل دادیم، پس از بررسی کمیسیون تطبیق، اسامی کاندیداهای ثبت نام شده را معرفی می‌کنیم.
دبیر فدراسیون بوکس، در پاسخ به این سوال که پرونده چند کاندیدا ناقص است؟ اظهار کرد: از بین ۱۰ نفر، مدارک سه کاندیدا کامل بود و ۷ کاندیدای دیگر با مدارک ناقص ثبت نام‌ کرده‌اند.
او در پاسخ به این سوال که نتیجه کمیسیون تطبیق چه زمانی اعلام می‌شود؟ تصریح‌ کرد: زمان دقیق برگزاری این شورا یا کمیسیون مشخص نیست اما به محض اعلام نتیجه ما هم اسامی نهایی را معرفی می‌کنیم.
منبع: ايسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.