کد خبر : 76048
تاریخ انتشار : شنبه 6 نوامبر 2021 - 17:36

آغاز عملیات اجرایی دو طرح فولادی در خوزستان

آغاز عملیات اجرایی دو طرح فولادی در خوزستان

ایسنا/خوزستان رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان از آغاز عملیات اجرایی دو طرح فولادی در استان به مناسبت روز ملی صنعت و معدن با حضور معاون وزیر صمت خبر داد. امیرحسین نظری در حاشیه افتتاح این طرح‌های صنعتی در جمع خبرنگاران ضمن تبریک روز ملی صنعت و معدن به تلاشگران عرضه صنعت و معدن اظهار

آغاز عملیات اجرایی دو طرح فولادی در خوزستان

ایسنا/خوزستان رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان از آغاز عملیات اجرایی دو طرح فولادی در استان به مناسبت روز ملی صنعت و معدن با حضور معاون وزیر صمت خبر داد.

امیرحسین نظری در حاشیه افتتاح این طرح‌های صنعتی در جمع خبرنگاران ضمن تبریک روز ملی صنعت و معدن به تلاشگران عرضه صنعت و معدن اظهار کرد: این دو طرح شامل شرکت فولاد پاسارگاد صبا و شرکت کوشا فولاد فاخر اکسین هستند.

به گزارش ایسنا، وی افزود: پروژه شرکت فولاد پاسارگاد صبا در تولید ورق فولادی یک میلیون تن فعال خواهد بود و برای اجرای آن بالغ بر ۱۱ هزار و ۹۵ میلیارد ریال سرمایه‌گذاری پیش‌بینی شده است.

نظری ادامه داد: با راه‌اندازی این شرکت، ۴۰۰ فرصت شغلی مستقیم ایجاد می‌شود و با توجه به پتاسیل و سابقه خورستان در تولید فولاد، در صادرات و ترانزیت محصول این شرکت ارزیابی‌های لازم انجام خواهد شد.

رئیس سازمان صمت خوزستان با اشاره به فعالیت طرح کوشا فولاد فاخر اکسین تصریح کرد: این شرکت ۱۰ هزار تن فروسیلیکو منگنز و ۱۵ هزار تن فرومنگنز تولید خواهد کرد.

نظری ادامه داد: ۵۰۳ میلیارد ریال حجم سرمایه‌گذاری برای ساخت این شرکت پیش‌بینی شده است و در مساحت ۳ هکتار ساخته خواهد شد.

وی با بیان اینکه در این طرح برای ۶۳ نفر فرصت اشتغال‌زایی ارزیابی شده است، افزود: سرمایه‌گذار این طرح با توجه به پتانسیل و زیرساخت‌های تولید فولاد در استان خوزستان و به منظور تکمیل زنجیره تولید آن در استان تصمیم به راه‌اندازی این شرکت گرفته است.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.