کد خبر : 77000
تاریخ انتشار : شنبه 6 نوامبر 2021 - 21:52

توسعه آموزش در حوزه سامان دهی پسماند در قم

توسعه آموزش در حوزه سامان دهی پسماند در قم

ایسنا/قم شورای سازمان مدیریت پسماند شهرداری قم با حضور معاون خدمات شهری شهرداری و تمامی اعضا و با هدف بررسی عملکرد، برنامه‌ها و چالش‌های پیش روی سازمان برگزار شد. به گزارش ایسنا، شورای سازمان مدیریت پسماند شهرداری قم با حضور معاون خدمات شهری شهرداری و تمام اعضا در سالن جلسات شهرداری برگزار شد. در این جلسه،

توسعه آموزش در حوزه سامان دهی پسماند در قم

ایسنا/قم شورای سازمان مدیریت پسماند شهرداری قم با حضور معاون خدمات شهری شهرداری و تمامی اعضا و با هدف بررسی عملکرد، برنامه‌ها و چالش‌های پیش روی سازمان برگزار شد.

به گزارش ایسنا، شورای سازمان مدیریت پسماند شهرداری قم با حضور معاون خدمات شهری شهرداری و تمام اعضا در سالن جلسات شهرداری برگزار شد.

در این جلسه، سید عبدالله میرابراهیمی سرپرست سازمان مدیریت پسماند به ارائه گزارشی از عملکرد یک‌ساله سازمان پسماند پرداخت و افتتاح مرکز امحا پسماندهای پزشکی، کلنگ زنی خط دوم پردازش، توسعه سایت تخمیر، افزایش تعداد ایستگاه‌های آموزش و اطلاع‌رسانی، توسعه ناوگان جمع‌آوری پسماند خشک و … ازجمله موضوعاتی بود که در این جلسه به آن اشاره شد.

ساخت ایستگاه‌های ثابت در مناطق هشتگانه، خرید مخازن ذخیره‌سازی و توزیع در ادارات و مجتمع‌های مسکونی از دیگر برنامه‌های سازمان در سال ۹۹ بود که در این جلسه مطرح شد.

سید امیر سامع معاون خدمات شهری شهرداری نیز در این جلسه با اشاره به اقدامات مناسبی که در این سازمان در حوزه فنی رخ‌داده یادآور شد: توسعه فضای سایت البرز و ایجاد مجتمع‌های پردازش پسماند از اقداماتی است که آغازشده و در آینده منجر به نتایج خوبی در حوزه مدیریت پسماند خواهد شد.

در ادامه جلسه با تقدیر از اقدامات صورت گرفته در حوزه آموزش و فرهنگ‌سازی، بر استمرار و گسترش برنامه‌های آموزشی با توجه به شرایط کرونا تأکید شد.

انتهای پیام

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.