کد خبر : 82947
تاریخ انتشار : چهارشنبه 10 نوامبر 2021 - 19:05

افزایش جانباختگان کرونا در کهگیلویه و بویراحمد ۷۰۲ نفر

افزایش جانباختگان کرونا در کهگیلویه و بویراحمد ۷۰۲ نفر

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از افزایش شمار جانباختگان کروناویروس استان به ۷۰۲ نفر خبر داد و گفت: متاسفانه طی ۲۴ ساعت گذشته ۲ هم استانی بر اثر ابتلا به کرونا جان خود را از دست دادند. پرویز یزدان‌پناه افزود: هم اکنون ۲۰۷ بیمار در بیمارستانهای استان بستری می باشند که ۸۲ نفر

افزایش جانباختگان کرونا در کهگیلویه و بویراحمد ۷۰۲ نفر

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از افزایش شمار جانباختگان کروناویروس استان به ۷۰۲ نفر خبر داد و گفت: متاسفانه طی ۲۴ ساعت گذشته ۲ هم استانی بر اثر ابتلا به کرونا جان خود را از دست دادند.

پرویز یزدان‌پناه افزود: هم اکنون ۲۰۷ بیمار در بیمارستانهای استان بستری می باشند که ۸۲ نفر از این بیماران مبتلای قطعی و ۱۰ نفر در بخش مراقبت های ویژه تحت درمان هستند.
وی ادامه داد: از مجموع مبتلایان به کرونا در کهگیلویه و بویراحمد ۵۰ هزار و ۶۱۴ نفر بهبود یافته گزارش شده است.

وی تصریح کرد: از ۴۳۹ نمونه پی سی آر دریافت شده از آزمایشگاه سلولی و مولکولی یاسوج حدود ٣٧ درصد موارد مثبت بودند که بیشترین موارد مثبت در شهرستان های  گچساران، بویراحمد، کهگیلویه  و دنا بود. همچنین از ۱۸۳ نمونه رپید تست ۱۲ درصد موارد مثبت و عمدتا در شهرستان های چرام، گچساران و کهگیلویه هستند.
یزدان پناه عنوان کرد: روند افزایشی موارد مثبت بیماری  و بستری در همه شهرستانهای استان ادامه دارد که در هفته های بعدی می تواند باعث پرشدن تخت های بیمارستانی  و افزایش مرگ و میر بیشتری در مقایسه با پیک های قبلی شود.
به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج، رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: از مردم خواهش می‌کنیم دستورالعمل های بهداشتی را جدی گرفته، استفاده از ماسک و رعایت فاصله فیزیکی، حضور نیافتن در تجمعات و دورهمی‌ها، پرهیز از رفت و آمد به مکان‌های شلوغ و پرخطر را مد نظر داشته باشند تا با مبتلا شدن افراد کمتری از این مرحله عبور نماییم.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.