کد خبر : 83877
تاریخ انتشار : چهارشنبه 10 نوامبر 2021 - 21:55

تخصیص ۳۰۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای طرح پمپاژ واحد عمرانی “داش‌کسن” و “شیخدرآباد” میانه

تخصیص ۳۰۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای طرح پمپاژ واحد عمرانی “داش‌کسن” و “شیخدرآباد” میانه

ایسنا/آذربایجان شرقی فرماندار میانه از بهسازی و آسفالت راه روستایی ورزقان در بخش ترکمانچای میانه طی روزهای آتی با اعتبار ۴۰ میلیارد ریال و تخصیص ۳۰۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای طرح پمپاژ واحد عمرانی داش‌کسن و شیخدرآباد خبر داد. محمدرضا مشایخی روز پنجشنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران، اظهار کرد: بر اساس برنامه ریزی‌های قبلی از محل

تخصیص ۳۰۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای طرح پمپاژ واحد عمرانی "داش‌کسن" و "شیخدرآباد" میانه

ایسنا/آذربایجان شرقی فرماندار میانه از بهسازی و آسفالت راه روستایی ورزقان در بخش ترکمانچای میانه طی روزهای آتی با اعتبار ۴۰ میلیارد ریال و تخصیص ۳۰۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای طرح پمپاژ واحد عمرانی داش‌کسن و شیخدرآباد خبر داد.

محمدرضا مشایخی روز پنجشنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران، اظهار کرد: بر اساس برنامه ریزی‌های قبلی از محل اعتبارات بند الف تبصره ۱۹ سال ۱۳۹۸ که مقرر شده بود چندین راه روستایی با مشارکت اهالی منطقه به اجرا درآید، راه روستای شیخدرآباد در حال اجرا بوده و با تخصیص اخیر قیر، اجرای پروژه ادامه خواهد داشت.

به گزارش ایسنا، وی افزود: راه روستایی ورزقان نیز از محل همین اعتبارات و با مشارکت ۹ میلیارد ریالی اهالی منطقه در مجموع با ۴۰ میلیارد ریال اعتبار در مرحله عقد قرارداد و ترک تشریفات بوده و در حال واگذاری به پیمانکار مربوطه است.

وی اضافه کرد: در چند روز آتی نیز زیرسازی، تثبیت و بهسازی و آسفالت راه روستای ورزقان آغاز خواهد شد که بعد از آن بلافاصله آسفالت ریزی انجام می‌گیرد.

مشایخی از ۳۰۰۰ میلیارد ریال اعتبار از محل مجوز اصلاح ماده ۵۶ قانون الحاق تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت جهت تسریع در عملیات اجرایی طرح‌های تملک دارایی‌های سرمایه‌ای ملی و طرح‌های ملی استانی شده با اولویت پیشرفت فیزیکی خبر داد.

وی گفت: در این راستا دو طرح پمپاژ واحد عمرانی داش‌کسن و شیخدرآباد که دارای پیشرفت فیزیکی است با طی مراحل بعدی آن به اجرا خواهد رسید.

وی ادامه داد: بر اساس قانون مذبور به دستگاه‌ها اجازه داده شده تا از طریق وزارت نیرو و سازمان آب به تخصیص اعتبار برای طرح‌های عمرانی اقدام کنند.

فرماندار میانه تعهد هر کشاورز در این روستاها را ۳۵۰ میلیون ریال عنوان کرد و تصریح کرد: در چندین روز آتی ارزیابی نهایی در حضور کارشناسان استانی و شهرستانی انجام خواهد گرفت که بعد از طی مراحل و تشریفات قانونی بعدی آن عملیات اجرایی پمپاژ این واحدهای عمرانی آغاز خواهد شد.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.