کد خبر : 83273
تاریخ انتشار : چهارشنبه 10 نوامبر 2021 - 20:24

افزایش شهرهای قرمز خوزستان / هندیجان قرمز شد

افزایش شهرهای قرمز خوزستان / هندیجان قرمز شد

ایسنا/خوزستان سه شهر خوزستان در وضعیت قرمز کرونا قرار گرفتند. به گزارش ایسنا، دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: “مطابق جدیدترین اعلام رنگ‌بندی کشور که از شنبه ۱۹ تیرماه اعمال می‌شود، سه شهرستان امیدیه، هندیجان و اندیمشک در استان خوزستان در وضعیت قرمز کرونایی قرار گرفتند. شهرستان‌های اهواز، شوش، ایذه، بندر ماهشهر،

افزایش شهرهای قرمز خوزستان / هندیجان قرمز شد

ایسنا/خوزستان سه شهر خوزستان در وضعیت قرمز کرونا قرار گرفتند.

به گزارش ایسنا، دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: “مطابق جدیدترین اعلام رنگ‌بندی کشور که از شنبه ۱۹ تیرماه اعمال می‌شود، سه شهرستان امیدیه، هندیجان و اندیمشک در استان خوزستان در وضعیت قرمز کرونایی قرار گرفتند.

شهرستان‌های اهواز، شوش، ایذه، بندر ماهشهر، آبادان، خرمشهر، دزفول، رامهرمز، شوشتر، دشت آزادگان، مسجدسلیمان، بهبهان، کارون و رامشیر نیز در وضعیت نارنجی قرار دارند و مابقی شهرستان‌ها در وضعیت زرد هستند.

با توجه به افزایش آمار کرونا در استان‌های مختلف به ویژه نوار جنوبی و مرکز کشور و احتمال سرایت سوش موتاسیون‌یافته به استان خوزستان، از هم‌استانی‌های گرامی درخواست می‌شود از هرگونه تردد و مسافرت غیرضروری به سایر مناطق پرهیز کنند و نسبت به رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی اهتمام جدی داشته باشند.”

انتهای پیام

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.