کد خبر : 83039
تاریخ انتشار : چهارشنبه 10 نوامبر 2021 - 19:18

اقتصاد قوی، عامل بازدارنده در برابر سلطه خواهی های دشمنان

اقتصاد قوی، عامل بازدارنده در برابر سلطه خواهی های دشمنان

ایسنا/همدان امام جمعه تویسرکان گفت: اقتصاد قوی و مبتنی بر استفاده از ظرفیت های بی شمار داخلی، یکی از مهمترین عوامل بازدارنده در برابر نفوذ و سلطه خواهی های دشمنان ملت ایران است. به گزارش ایسنا، حجت الاسلام مرتضی موحدی در خطبه های نماز جمعه این هفته تویسرکان، افزود: دشمنان ملت ایران همواره به دنبال فتنه

اقتصاد قوی، عامل بازدارنده در برابر سلطه خواهی های دشمنان

ایسنا/همدان امام جمعه تویسرکان گفت: اقتصاد قوی و مبتنی بر استفاده از ظرفیت های بی شمار داخلی، یکی از مهمترین عوامل بازدارنده در برابر نفوذ و سلطه خواهی های دشمنان ملت ایران است.

به گزارش ایسنا، حجت الاسلام مرتضی موحدی در خطبه های نماز جمعه این هفته تویسرکان، افزود: دشمنان ملت ایران همواره به دنبال فتنه جویی برای ضعیف کردن پایه های اقتصادی ایران هستند تا زمینه برای نفوذ، سلطه طلبی و استعمارگری آنها مهیا شود.
وی بیان کرد: مهمترین عامل جلوگیری از ضعف و نارسایی اقتصادی در کشور، نه گفتن به استکبار و نظام سلطه جهانی و اعتماد و بهره وری حداکثری از ظرفیت های بی شمار داخلی است.

حجت الاسلام موحدی با اشاره به اینکه وضعیت کنونی اقتصاد کشور در برخی بخش ها نتیجه امید بستن غیر منطقی به دشمنان خارجی است، ادامه داد: همچنین عملکردهای ضعیف، سوء مدیریت ها و عیوب ساختار داخلی در چند سال اخیر به مشکلات اقتصادی کشور دامن زده است.
وی تأکید کرد: دولت انقلابی منتخب مردم می خواهد از ظرفیت جوانان نخبه و پر انرژی، شایسته سالاری و به کار بستن اقتصاد مقاومتی، اقتصاد کشور را شکوفا کند.
امام جمعه تویسرکان با بیان اینکه به گفته رهبر معظم انقلاب هر کس صرفاً تحریم ها را عامل مشکلات اقتصادی کشور بداند مرتکب گناهی نابخشودنی شده است، تصریح کرد: در دولت های یازدهم و دوازدهم به آمریکا و متحدان اروپایی آن چشم امید بستیم و اکنون معضلات متعدد اقتصادی نتیجه آن است.

وی با اشاره به وضعیت نابسمان و قطعی های مکرر برق در نقاط مختلف کشور، متذکر شد: متأسفانه برخی شواهد و قرائن نشان می دهد در برخی بخش های مرتبط، اختلال ها به صورت عمدی ایجاد می شوند تا مردم عصبانی به کف خیابان بیایند و با شکل گیری آشوب و فتنه، دولت انقلابی سیزدهم از همین اوائل کار خود با مشکل مواجه شود.

خطیب نماز جمعه تویسرکان خاطرنشان کرد: دولت های یازدهم و دوازدهم به وظیفه خود بر اساس اسناد بالا دستی برای افزایش ظرفیت تولید برق عمل نکردند و اکنون شاهد برخی تبعات آن هستیم.
وی با اشاره به در پیش بودن هفته عفاف و حجاب، این فریضه الهی را یک امر صریح و روشن قرآنی دانست و تأکید کرد: حجاب و عفاف فرمان مستقیم خداست و اگر تضعیف شود دچار بی عفتی، بی حیایی، نابودی خانواده ها و سقوط جامعه خواهیم بود.

امام جمعه تویسرکان همچنین به خروج شبانه و بدون سر و صدای هزاران نفر از نیروهای آمریکایی از افغانستان در روزهای اخیر اشاره کرد و گفت: این اتفاق یعنی فرار رسمی آمریکا از منطقه که در عراق و با حملات متعدد و قوی نیروهای ضد آمریکایی جلوه گری بیشتری دارد و به معنی نزدیک شدن به اخراج آمریکا از منطقه به عنوان بخشی از انتقام سخت در برابر شهادت سردار سلیمانی است.
انتهای پیام

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.