کد خبر : 82899
تاریخ انتشار : چهارشنبه 10 نوامبر 2021 - 17:35

ساعت کاری ادارات خراسان جنوبی تغییر کرد

ساعت کاری ادارات خراسان جنوبی تغییر کرد

ایسنا/خراسان جنوبی معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار خراسان جنوبی از تغییر ساعت کاری ادارات در پی تعطیلی روزهای پنجشنبه خبر داد و گفت: ساعت کاری ادارات استان در روزهای شنبه تا چهارشنبه ۷ تا ۱۳ است. محمد حسینی، امروز جمعه ۱۸ خرداد اعلام کرد: به استناد مصوبه هیات وزیران و با توجه به تداوم گرمای

ساعت کاری ادارات خراسان جنوبی تغییر کرد

ایسنا/خراسان جنوبی معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار خراسان جنوبی از تغییر ساعت کاری ادارات در پی تعطیلی روزهای پنجشنبه خبر داد و گفت: ساعت کاری ادارات استان در روزهای شنبه تا چهارشنبه ۷ تا ۱۳ است.

محمد حسینی، امروز جمعه ۱۸ خرداد اعلام کرد: به استناد مصوبه هیات وزیران و با توجه به تداوم گرمای هوا و ضرورت تامین برق مورد نیاز بخش‌های ضروری کشور، تمامی ادارات تا پایان مرداد سال جاری در روزهای پنجشنبه تعطیل شدند.

به گزارش ایسنا، وی افزود: براساس این مصوبه ساعت کاری ادارات استان از روز شنبه (۱۹ تیر) تا پایان مرداد ماه تغییر می‌کند و در روزهای شنبه تا چهارشنبه ۷ تا ۱۳ است.

معاون استاندار خراسان جنوبی تصریح کرد: همه مراکز درمانی و نیز مراکز خدمات‌رسانی که مکلف به ارائه خدمات مناسب و شبانه‌روزی به مردم هستند، از این قاعده مستثنی هستند.

وی گفت: مدیران تمامی دستگاه‌های اجرایی و فرمانداران شهرستان ها مکلفند به منظور کاهش مصرف برق ضمن رعایت الگوی مصرف و سایر مقررات، نسبت به قطع همه سیستم‌های برقی بعد از ساعت مذکور اقدام کنند.

حسینی افزود: شرکت توزیع نیروی برق نیز در صورت رعایت نکردن موارد فوق، موظف به قطع برق مشترکان خواهد بود.

وی اظهار کرد: دستگاه‌های خدمات‌رسان اضطراری در این خصوص نیز مستثنی هستند.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.