کد خبر : 83128
تاریخ انتشار : چهارشنبه 10 نوامبر 2021 - 19:35

صفایی بوشهری: لزوم تلاش بیشتر مسئولان در عرصه مدیریت تامین آب و برق

صفایی بوشهری: لزوم تلاش بیشتر مسئولان در عرصه مدیریت تامین آب و برق

ایسنا/بوشهر امام جمعه بوشهر گفت: به علت‌های مختلف وضعیت آب و برق در کشور دارای شرایط مطلوبی نیست، لازم است مسئولان محترم در عرصه مدیریت تامین آب و برق تلاش صادقانه و کافی داشته باشند. آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری در پیام آدینه این هفته، یکی از موازین کمال ایمان را «خدا معیاری» در تمامی ابعاد

صفایی بوشهری: لزوم تلاش بیشتر مسئولان در عرصه مدیریت تامین آب و برق

ایسنا/بوشهر امام جمعه بوشهر گفت: به علت‌های مختلف وضعیت آب و برق در کشور دارای شرایط مطلوبی نیست، لازم است مسئولان محترم در عرصه مدیریت تامین آب و برق تلاش صادقانه و کافی داشته باشند.

آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری در پیام آدینه این هفته، یکی از موازین کمال ایمان را «خدا معیاری» در تمامی ابعاد زندگی  برشمرد و اظهار کرد: «خدا معیاری»یعنی کارها را با رضایت خدا سنجیدن، و انجام و ترک کاری یا دوستی و دشمنی را با معیار رضایت خداوند مدیریت کردن.

وی ضمن تسلیت سالروز شهادت حضرت امام جواد علیه السلام، اضافه کرد: آن حضرت همچون حضرت عیسی و یحیی علیهما السلام در کودکی به امامت رسید و در طول عمر ۲۵ ساله خود منشاء خدمات بسیار برای اسلام شد و در آخر با مظلومیت به شهادت رسید.

امام جمعه بوشهر تصریح کرد: موج جدید شیوع بیماری کرونا بیشتر مناطق ایران به ویژه جنوب کشور و استان بوشهر را فرا گرفته است، با  تشکر از کارکنان درمان، امکانات بیمارستانی در استان گسترش یابد و وجود تجهیزات کافی برای درمان و تسریع واکسیناسیون در استان برای افراد ۵۰ سال به صورت جهادی، و همچنین برای کارکنان آموزشی و خدماتی مهیا شود.

صفایی بوشهری خاطر نشان کرد: مردم دستورالعمل‌های بهداشتی مانند استفاده از ماسک، برگزار نکردن مراسم و دقت در فاصله گذاری اجتماعی را بیشتر رعایت کنند و از مسئولان هم  بر رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی با دقت و جدیت کامل نظارت کنند.

وی با اشاره شرایط نامطلوب وضعیت آب و برق در کشور تاکید کرد: لازم است مسئولان در عرصه مدیریت تامین آب و برق تلاش صادقانه و کافی داشته باشند و مردم نیز با صرفه جویی در مصرف آب و برق همکاری‌های لازم اعمال کنند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر عنوان کرد:  امیدوارم در دولت جدید به ریاست آیت الله رئیسی از افراد متخصص، متعهد، دلسوز، جهادی، جوان، انقلابی و ولایی مردمی و از شایستگان سراسر کشور و استان بوشهر استفاده شود و هدف تمامی آنان رضایت الهی و خدمت به مردم و ایجاد پیشرفت و عدالت باشد و در راستای تحقق آرمان ها و ارزش های انقلاب و اندیشه های مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه ای «دامت برکاته العالیه» گام بردارند.

انتهای پیام

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.