کد خبر : 86899
تاریخ انتشار : جمعه 12 نوامبر 2021 - 21:33

مهار آتش‌سوزی در رستورانی واقع در چهارراه فرهنگیان کرمان

مهار آتش‌سوزی در رستورانی واقع در چهارراه فرهنگیان کرمان

ایسنا/کرمان مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمان، از وقوع آتش‌سوزی در رستورانی واقع در چهارراه فرهنگیان شهر کرمان خبر داد. “رضا میرزایی” عصر امروز 22 تیرماه در تشریح این خبر گفت: این آتش‌سوزی حدود ساعت ۱۲ ظهر امروز رخ داد که آتش‌نشانان اعزامی از ایستگاه‌های ۲ و ۷ در محل حادثه حاضر شدند و

مهار آتش‌سوزی در رستورانی واقع در چهارراه فرهنگیان کرمان

ایسنا/کرمان مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمان، از وقوع آتش‌سوزی در رستورانی واقع در چهارراه فرهنگیان شهر کرمان خبر داد.

“رضا میرزایی” عصر امروز 22 تیرماه در تشریح این خبر گفت: این آتش‌سوزی حدود ساعت ۱۲ ظهر امروز رخ داد که آتش‌نشانان اعزامی از ایستگاه‌های ۲ و ۷ در محل حادثه حاضر شدند و ضمن اطفای حریق، از سرایت آن به اطراف جلوگیری کردند.

وی ادامه داد: آتش‌سوزی در بخش‌هایی از رستوران از جمله قسمت خانوادگی و آلاچیق آن جریان داشت.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمان بیان کرد: در دقایق اولیه حضور آتش‌نشانان آتش مهار شد و از سرایت به دیگر قسمت‌های رستوران و آشپزخانه جلوگیری به‌عمل آمد.

میرزایی با بیان اینکه دلایل این آتش‌سوزی در دست بررسی است، تاکید کرد: در این حادثه، خسارت در برخی بخش‌های رستوران از جمله بخش خانوادگی به‌علت استفاده از آلاچیق و چوب بیشتر بوده است.

انتهای پیام

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.