کد خبر : 87738
تاریخ انتشار : شنبه 13 نوامبر 2021 - 2:17

ارتش سوریه حمله داعش در رقه را ناکام گذاشت

ارتش سوریه حمله داعش در رقه را ناکام گذاشت

یگان‌های ارتش سوریه حمله نیروهای مسلح داعش علیه پایگاه‌ها و ایست‌های بازرسی نظامی در “بادیه الرصافه” واقع در جنوب غربی استان رقه را ناکام گذاشتند. به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری سانا،  یک منبع میدانی گفت، تعدادی از گروه‌های وابسته به داعش همزمان نیمه شب سه شنبه به پایگاه‌ها و ایست‌های بازرسی ارتش سوریه

ارتش سوریه حمله داعش در رقه را ناکام گذاشت

یگان‌های ارتش سوریه حمله نیروهای مسلح داعش علیه پایگاه‌ها و ایست‌های بازرسی نظامی در “بادیه الرصافه” واقع در جنوب غربی استان رقه را ناکام گذاشتند.

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری سانا،  یک منبع میدانی گفت، تعدادی از گروه‌های وابسته به داعش همزمان نیمه شب سه شنبه به پایگاه‌ها و ایست‌های بازرسی ارتش سوریه در بادیه الرصافه حمله کردند.

این منبع افزود، درگیری‌های شدید در محورهای حمله رخ داد و بیش از ۱۵ داعشی زخمی و چندین موتورسیکلت که در این حمله مورد استفاده قرار گرفته بود، منهدم شد. از میان ارتش سوریه هم سه نظامی کشته و پنج تن دیگر زخمی شدند.

این حمله در حالی صورت گرفت که ارتش سوریه عملیات گسترده پاکسازی را در مناطق بادیه، حماه، حمص و رقه با هدف جستجوی گروهک‌هایی ادامه می‌دهد که گفته می‌شود وابسته به داعش بوده و در صحرای سوریه متصل به منطقه التنف (تحت کنترل ارتش آمریکا) مستقر هستند.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.