کد خبر : 87303
تاریخ انتشار : شنبه 13 نوامبر 2021 - 1:22

کانون های مساجد پایگاهی برای تعالی اخلاق رشد ارزشهای انسانی است

کانون های مساجد پایگاهی برای تعالی اخلاق رشد ارزشهای انسانی است

ایسنا/خراسان شمالی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی با اشاره به ایام فراغت تابستانی ضمن توصیه به غنی سازی برنامه های این ایام، تاکید کرد: کانون های مساجد پایگاهی برای تعالی اخلاق، نشاط معنوی و رشد ارزش های انسانی است. حسین فرخنده با بیان اینکه نفس فضای مسجد و حضور در این مکان معنوی، برای

ایسنا/خراسان شمالی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی با اشاره به ایام فراغت تابستانی ضمن توصیه به غنی سازی برنامه های این ایام، تاکید کرد: کانون های مساجد پایگاهی برای تعالی اخلاق، نشاط معنوی و رشد ارزش های انسانی است.

حسین فرخنده با بیان اینکه نفس فضای مسجد و حضور در این مکان معنوی، برای انسان آرام بخش است و به خودآگاهی انسان و رشد ارزش های انسانی کمک می کند، اضافه کرد:  فعالیت هایی هم که در کانون ها تعریف می شود باید در همین راستا و مسیر باشد.

به گزارش ایسنا، به نقل از روابط عمومی خراسان شمالی؛ وی همچنین با عنوان اینکه شرایط و محدودیت های ناشی از شیوع ویروس کرونا نتوانست بر رونق کانون ها اثربگذارد، ادامه داد: هم اکنون شاهد اتفاقات فرهنگی هنری خوبی در حوزه مساجد هستیم؛ هم تعداد فعالیت ها و هم تعداد اخبار که از ابتدای سال جاری در سامانه کانون های استان به ثبت رسیده نشان پویایی فعالان این حوزه است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی با بیان اینکه ایجاد سامانه پکپارچه بچه های مسجد تا حدودی به این موضوع کمک کرده و زمینه همفکری و رقابت کانون ها را فراهم کرده است، اضافه کرد: البته برای ایجاد مشارکت بیشتر مردمی و افزودن به دایره مخاطبان و هم اندیشی  اعضای کانون ها باید بیشتر تلاش کرد.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.