کد خبر : 122075
تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 25 نوامبر 2021 - 21:28

افزایش بیماران بستری در ‌ICUهای فارس

افزایش بیماران بستری در ‌ICUهای فارس

ایسنا/فارس تعداد بیماران مبتلا به کرونا که به‌دلیل وخامت شرایط جسمی، در بخش‌های ICU بیمارستان‌های فارس بستری و تحت مراقبت ویژه هستند، نسبت به روزهای گذشته افزایش یافته است. مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، پنجشنبه ۲۸ اسفند در جمع خبرنگاران گفت: براساس آخرین آمار، تا ظهر امروز تعداد بیماران بستری

ایسنا/فارس تعداد بیماران مبتلا به کرونا که به‌دلیل وخامت شرایط جسمی، در بخش‌های ICU بیمارستان‌های فارس بستری و تحت مراقبت ویژه هستند، نسبت به روزهای گذشته افزایش یافته است.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، پنجشنبه ۲۸ اسفند در جمع خبرنگاران گفت: براساس آخرین آمار، تا ظهر امروز تعداد بیماران بستری در بخش‌های ICU بیمارستان‌های فارس به ۹۰ نفر رسیده است.

دکتر سید روح‌الله حسینی با بیان اینکه مجموع  بیماران مبتلا به کرونای بستری در بیمارستان های استان فارس ۵۶۶ نفر است، گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته ۲ بیمار مبتلا به کرونا، در فارس فوت کردند و جمع جانباختگان این بیماری از ابتدا تاکنون به ۳۳۲۱ نفر رسیده است.

او اضافه کرد: از ابتدای شیوع این بیماری تاکنون، ۶۷۳ هزار و ۲۹۰ تست تشخیصی مولکولی در آزمایشگاه های استان تهیه و منجر به شناسایی ۱۸۱ هزار و ۱۴۹ بیمار مثبت قطعی شده است.

حسینی گفت: از ابتدای طرح شهیدحاج قاسم سلیمانی تاکنون، ۵۲ هزار و ۹۱ مورد تست سریع انجام شده که از این تعداد چهار هزارو ۳۹۹ مورد مثبت بوده است.

او تعداد بیماران مثبت شناسایی شده در استان فارس را ۱۸۵ هزار و ۵۴۸ نفر اعلام و اضافه کرد: خوشبختانه طی این مدت ۱۷۵ هزار و ۵۷۴ نفر بهبود پیدا کرده‌اند.

مدیر روابط عمومی دانشگاه با اشاره به تعطیلات نوروز ۱۴۰۰، گفت: از شهروندان درخواست می‌شود که برای پیشگیری از ابتلا به کروناویروس و قطع زنجیره انتقال این بیماری، استفاده از ماسک، رعایت فاصله فیزیکی، پرهیز از ترددهای غیرضرور و عدم حضور در دورهمی های خانوادگی را جدی بگیرند.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.