کد خبر : 124630
تاریخ انتشار : جمعه 26 نوامبر 2021 - 16:23

آمار دقیق و علمی حرف اول را در تصمیم‌گیری‎های درست می‎زند

آمار دقیق و علمی حرف اول را در تصمیم‌گیری‎های درست می‎زند

نماینده مردم خرم‌آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی گفت: آمار و اطلاعات دقیق و علمی حرف اول را در مدیریت و تصمیم گیری‎های درست می‎زند. به گزارش ایسنا، محمدرضا ملکشاهی راد در دیدار با پرسنل شرکت آب منطقه ای استان ضمن تبریک سال نو، از زحمات این مجموعه در جریان سیل اخیر تقدیر کرد.

آمار دقیق و علمی حرف اول را در تصمیم‌گیری‎های درست می‎زند

نماینده مردم خرم‌آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی گفت: آمار و اطلاعات دقیق و علمی حرف اول را در مدیریت و تصمیم گیری‎های درست می‎زند.

به گزارش ایسنا، محمدرضا ملکشاهی راد در دیدار با پرسنل شرکت آب منطقه ای استان ضمن تبریک سال نو، از زحمات این مجموعه در جریان سیل اخیر تقدیر کرد.

وی در ادامه بیان کرد: در جریان سیل اخیر یک همدلی و هماهنگی خوب بین تمامی دستگاه‌های اجرایی استان مشاهده شد و در مجموع عملکرد آن‎ها خوب ارزیابی می‎شود.

ملکشاهی راد ادامه داد: در جریان سیل اخیر اطلاعات و آمار دقیق و علمی در تصمیم گیری‎ها و مدیریت سیلاب نقش بسیار موثر و بسزایی داشت.

نماینده مردم خرم آباد و چگنی تصریح کرد: امروزه آمار و اطلاعات دقیق و علمی حرف اول را در مدیریت و تصمیم گیری‎های درست می‎زند و جهت مدیریت سیلاب در آینده لازم است از نظرات و آمار مطالعات پایه منابع آب شرکت آب منطقه ای استفاده شود تا خسارات احتمالی به حداقل رسیده و تصمیم‌گیری‌های درست در این خصوص صورت پذیرد.

رضا میرزایی، مدیرعامل شرکت آب منطقه ای نیز در ادامه گزارشی از آخرین وضعیت سیلاب استان، منابع آبی و میزان حجم مخازن سدهای استان را ارائه کرد.

انتهای پیام

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.