کد خبر : 124763
تاریخ انتشار : جمعه 26 نوامبر 2021 - 20:35

معرفی پزشک آلوده‌کننده محیط زیست به دادگاه خرم‌دره

معرفی پزشک آلوده‌کننده محیط زیست به دادگاه خرم‌دره

ایسنا/زنجان رئیس محیط زیست خرم‌دره گفت: پزشکی که اقدام به تخلیه پسماندهای پزشکی مطب خود در بستر رودخانه می‌کرد با پایش کارشناسان محیط زیست شهرستان خرم‌دره به مرجع قضایی معرفی شد. توکل سلیمانی در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به معرفی یکی از پزشکان آلوده‌کننده محیط زیست به دادگاه در خرم‌دره، عنوان کرد: پزشکی که اقدام

معرفی پزشک آلوده‌کننده محیط زیست به دادگاه خرم‌دره

ایسنا/زنجان رئیس محیط زیست خرم‌دره گفت: پزشکی که اقدام به تخلیه پسماندهای پزشکی مطب خود در بستر رودخانه می‌کرد با پایش کارشناسان محیط زیست شهرستان خرم‌دره به مرجع قضایی معرفی شد.

توکل سلیمانی در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به معرفی یکی از پزشکان آلوده‌کننده محیط زیست به دادگاه در خرم‌دره، عنوان کرد: پزشکی که اقدام به تخلیه پسماندهای پزشکی مطب خود در بستر رودخانه می‌کرد با پایش کارشناسان محیط زیست شهرستان خرم‌دره به مرجع قضایی معرفی شد.

وی با تاکید بر این که حسب قانون مدیریت پسماند، تولیدکننده و عامل پسماند، به‌عنوان مسئول مدیریت پسماند شناخته می‌شود، اظهار کرد: این پزشک مقصر، با علم به اینکه همه پسماندهای پزشکی از طریق یک شرکت معتبر محیط زیست مدیریت می‌شود، اقدام به تخلیه این نوع پسماندها در بستر رودخانه کرده بود.

رئیس محیط زیست خرم‌دره، با بیان این مطلب که پسماندهای پزشکی جزو پسماندهای ویژه و خطرناک در حوزه محیط زیست محسوب می‌شوند، یادآور شد: این نوع پسماندها باعث انتقال بیماری به انسان و حیوانات می‌شود؛ از این‌رو باید به شیوه‌های تعیین شده بی‌خطرسازی و امحا شود، کاری که در ۴ سال گذشته در محیط زیست خرم‌دره در حال انجام است.

این مسئول با تاکید بر اینکه همه ما به سهم خود باید در حفظ و نگهداری محیط زیست کوشا باشیم، خاطرنشان کرد: محیط‌ زیست سهم آیندگان نیز هست، پس همه ما باید در قبال آن احساس مسئولیت کنیم.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.