کد خبر : 126962
تاریخ انتشار : شنبه 27 نوامبر 2021 - 20:00

خدمات رفاهی رایگان آموزش و پرورش در مناطق سیل زده

خدمات رفاهی رایگان آموزش و پرورش در مناطق سیل زده

مدیرکل تعاون و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش گزارشی از اسکان و سایر خدمات رفاهی و درمانی در مناطق سیل زده ارائه کرد و گفت: همه مدارس، نمازخانه‌ها، سالن‌های ورزشی، مراکز رفاهی به همراه درمانگاه‌های فرهنگیان بصورت رایگان در طی روزهای سیلابی، در اختیار مردم مناطق سیل زده کشور قرار گرفته است.  گودرز کریمی فر

خدمات رفاهی رایگان آموزش و پرورش در مناطق سیل زده

مدیرکل تعاون و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش گزارشی از اسکان و سایر خدمات رفاهی و درمانی در مناطق سیل زده ارائه کرد و گفت: همه مدارس، نمازخانه‌ها، سالن‌های ورزشی، مراکز رفاهی به همراه درمانگاه‌های فرهنگیان بصورت رایگان در طی روزهای سیلابی، در اختیار مردم مناطق سیل زده کشور قرار گرفته است.

 گودرز کریمی فر در گفت‌وگو با ایسنا، ضمن اعلام این خبر، افزود: تاکنون به  ۱۸ هزار و ۵۰۰ نفر در مدارس و مراکز اقامتی استان گلستان اسکان داده شده و ۶۵۰۰ پرس غذا در بین سیل زدگان استان گلستان و فارس توزیع شده است.

وی با بیان اینکه ستادهای اسکان فرهنگیان بصورت شبانه روزی مشغول ارائه خدمات رفاهی به مردم مناطق سیل زده هستند گفت: میزان پذیرش مسافران نوروزی در مراکز اقامتی آموزش و پرورش نسبت به نوروز سال گذشته ۱۳ درصد رشد داشته است.

مدیرکل تعاون و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش همچنین به اعلام آمار اسکان موقت فرهنگیان در نوروز ۹۸ تا پایان روز  هشتم فروردین پرداخت و اظهار کرد: دومیلیون و ۹۸۶ هزار و ۳۲۹ نفر در قالب ۸۲۹ هزار و ۵۲۹ خانوار از مراکز اسکان نوروزی استفاده کرده‌اند و در مجموع می‌توان گفت نرخ پذیرش هشت میلیون و ۴۷۰ هزار و ۷۸۲ نفر-روز بوده است.

کریمی فر افزود: ۱۰ استان برتر که بیشترین پذیرش را داشته اند به ترتیب عبارتند از اصفهان، فارس، خراسان رضوی، هرمزگان، خوزستان، یزد، بوشهر، کرمان، گیلان و لرستان. همچنین تاکنون پایین‌ترین پذیرش مربوط به استان‌های البرز و خراسان شمالی است. به عبارت دیگر اصفهان با یک میلیون و ۵۹۲ هزار و ۳۵۸ نفر – روز  و استان البرز با ۷ هزار و ۲۷۶ نفر- روز تا پایان هشتم فروردین ۱۳۹۸ حائز بیشترین و کمترین پذیرش مهمانان نوروزی بوده اند.

انتهای پیام

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.