کد خبر : 126627
تاریخ انتشار : شنبه 27 نوامبر 2021 - 15:42

170سالن ورزشی چهارمحال و بختیاری آماده خدمت رسانی به مردم و مسافران

170سالن ورزشی چهارمحال و بختیاری آماده خدمت رسانی به مردم و مسافران

 مدیرکل ورزش وجوانان چهارمحال و بختیاری از آمادگی ادارات ورزش وجوانان و بیش از 170 سالن‌ ورزشی برای خدمت رسانی به مردم و مسافران در صورت وقوع سیلاب و آب گرفتگی در سراسر استان خبر داد. به گزارش ایسنا – منطقه چهارمحال و بختیاری –  به نقل از روابط عمومی اداره‌کل ورزش وجوانان استان، حمید


 170سالن ورزشی چهارمحال و بختیاری آماده خدمت رسانی به مردم و مسافران
 مدیرکل ورزش وجوانان چهارمحال و بختیاری از آمادگی ادارات ورزش وجوانان و بیش از 170 سالن‌ ورزشی برای خدمت رسانی به مردم و مسافران در صورت وقوع سیلاب و آب گرفتگی در سراسر استان خبر داد.
به گزارش ایسنا – منطقه چهارمحال و بختیاری –  به نقل از روابط عمومی اداره‌کل ورزش وجوانان استان، حمید کریمی با اشاره به هشدارهای مکرر مسئولان درباره وقوع سیلاب و آب گرفتگی طی روزهای آینده دربرخی نقاط استان، اظهار کرد: ادارات و نمایندگی‌های ورزش وجوانان استان و بیش از 170سالن ورزشی آماده خدمت رسانی به عموم مردم و مسئولان هستند.
وی افزود: اداره‌کل ورزش و جونان استان باهدف رفع دغدغه‌های مردمی و همراهی با نیروهای امدادی به منظور همکاری با نهادهای خدمت رسان از جمله هلال احمر، اورژانس و… آمادگی کامل دارد.
کریمی تصریح کرد: هیات‌های ورزشی استان نیز درصورت وقوع حادثه آماده حضور و امداد رسانی به نیازمندان هستند.
مدیرکل ورزش و جوانان استان هماهنگی با ادارات ورزش وجوانان برای هماهنگی بامدیریت بحران و ساماندهی مسافران را از دیگر اقدامات برشمرد و گفت: در هفته گذشته سه تیم از ورزشکاران این استان با تجهیزات لازم راهی مناطق شمالی کشور و همراهی با سیل زدگان شدند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.