کد خبر : 189732
تاریخ انتشار : دوشنبه 10 ژانویه 2022 - 18:38

برپایی نمایشگاه مجازی دستاوردهای فنی و حرفه‌ای در آبادان

برپایی نمایشگاه مجازی دستاوردهای فنی و حرفه‌ای در آبادان

ایسنا/خوزستان رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای آبادان از برپایی نمایشگاه مجازی دستاوردهای فنی و حرفه‌ای خبر داد. فاضل کعب‌عمیر در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به برپایی نمایشگاه دستاوردهای فنی و حرفه‌ای در آبادان، اظهار کرد: این نمایشگاه از ابتدای دهه فجر آغاز شده و تا ۲۲ بهمن به صورت مجازی ادامه دارد. نمایشگاه مجازی

برپایی نمایشگاه مجازی دستاوردهای فنی و حرفه‌ای در آبادان

ایسنا/خوزستان رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای آبادان از برپایی نمایشگاه مجازی دستاوردهای فنی و حرفه‌ای خبر داد.

فاضل کعب‌عمیر در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به برپایی نمایشگاه دستاوردهای فنی و حرفه‌ای در آبادان، اظهار کرد: این نمایشگاه از ابتدای دهه فجر آغاز شده و تا ۲۲ بهمن به صورت مجازی ادامه دارد. نمایشگاه مجازی فنی و حرفه‌ای آبادان، دستاوردهای کارگاه‌های تولیدمحور و محصول‌محور را ارائه می‌دهد.

وی با اشاره به ارائه محصولات تولید شده در کارگاه‌ها، افزود: به عنوان مثال در کارگاه‌های کیف‌دوزی پس از آموزش تئوری، آموزش‌ها در پایان منجر به تولید یک محصول و پس از آن منجر به فروش می‌شوند. یا به عنوان مثال در کارگاه‌های قالی‌بافی، آموزش به گونه‌ای است که مهارت‌آموز در نهایت یک محصول تولید می‌کند. فرآیند منجر شدن آموزش‌ها به تولید محصول برای ۸۰ درصد مهارت‌آموزان صدق می‌کند.

رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای آبادان گفت: نمایشگاه مجازی دستاوردهای فنی و حرفه‌ای به منظور ارائه محصولات به مخاطبین و تشویق آن‌ها برای فرا گرفتن آموزش‌های مهارتی است. از طرفی دیگر محصولات در معرض دید قرار می‌گیرند و به فروش می‌رسند.

کعب‌عمیر در پایان گفت: در این نمایشگاه دستاوردهای کارگاه‌های عکاسی، کیف‌دوزی، قالی‌بافی، ویترای، بلوک‌زنی، گلیم‌بافی، فرشینه، ساختن جعبه‌های تزئینی و معرق‌کاری به نمایش گذاشته می‌شود.

انتهای پیام

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.