کد خبر : 194166
تاریخ انتشار : دوشنبه 28 فوریه 2022 - 18:12

تعامل دو کشور سبب ایجاد امنیت پایدار در مرزهای اقلیم با کردستان می‌شود

تعامل دو کشور سبب ایجاد امنیت پایدار در مرزهای اقلیم با کردستان می‌شود

ایسنا/کردستان استاندار سلیمانیە گفت: خوشبختانە امنیت در مرزهای اقلیم با کردستان برقرار است و امیدواریم با تعامل بیشتر با یکدیگر شاهد مرزی با امنیت پایدار باشیم. هەوال ابوبکر امروز (۹اسفند)ْ در نشست با فعالان اقتصادی استان کردستان، اظهار کرد: ایجاد منطقە آزاد بانە و مریوان فرصت مناسبی برای تولید کالاهای باکیفیت است. استاندار سلیمانیە احداث مناطق آزاد

تعامل دو کشور سبب ایجاد امنیت پایدار در مرزهای اقلیم با کردستان می‌شود

ایسنا/کردستان استاندار سلیمانیە گفت: خوشبختانە امنیت در مرزهای اقلیم با کردستان برقرار است و امیدواریم با تعامل بیشتر با یکدیگر شاهد مرزی با امنیت پایدار باشیم.

هەوال ابوبکر امروز (۹اسفند)ْ در نشست با فعالان اقتصادی استان کردستان، اظهار کرد: ایجاد منطقە آزاد بانە و مریوان فرصت مناسبی برای تولید کالاهای باکیفیت است.

استاندار سلیمانیە احداث مناطق آزاد بانە و مریوان را ضروری خواند و عنوان کرد: ایجاد منطقە آزاد میان ۲ کشور نیازمند جلسات بیشتر و اقدامات کارشناسی شدە است.

وی ادامە داد: تردد مسافران از مرز باشماق از جانب عراق بە صورت شبانەروزی است کە لازم است این مهم در ایران هم مورد توجە قرار بگیرد.

استاندار سلیمانیە اضافە کرد: یکی از درخواست‌های ما از استان کردستان این است کە در راستای ارتقای امنیت مرزی با اقلیم کردستان عراق همکاری همەجانبە داشتە باشند.

وی تصریح کرد: خوشبختانە امنیت مرزهای اقلیم با کردستان برقرار و امیدواریم با تعامل با یکدیگر شاهد مرزی با امنیت پایدار باشیم.

انتهای پیام

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.