کد خبر : 194189
تاریخ انتشار : یکشنبه 6 مارس 2022 - 18:59

زندگی نامه رضا بهرام از سایت آپ سانگ

زندگی نامه رضا بهرام از سایت آپ سانگ

  رضا هلاورجانی با نام هنری رضا بهرام متولد ۲۰ دی ماه سال ۱۳۷۰ در یزد میباشد. وی خواننده پاپ و آهنگساز ایرانی فارغ التحصیل لیسانس رشته مدیریت مالی از دانشگاه علم و فرهنگ یزد میباشد. وی علاقمند موسیقی تلفیقی  میباشد ، آوازه ایرانی و موسیقی جزر و فلامینگو و موسیقی پاپ رو تلفیقی کار

 

رضا هلاورجانی با نام هنری رضا بهرام متولد ۲۰ دی ماه سال ۱۳۷۰ در یزد میباشد. وی خواننده پاپ و آهنگساز ایرانی فارغ التحصیل لیسانس رشته مدیریت مالی از دانشگاه علم و فرهنگ یزد میباشد.

وی علاقمند موسیقی تلفیقی  میباشد ، آوازه ایرانی و موسیقی جزر و فلامینگو و موسیقی پاپ رو تلفیقی کار میکند.

 

این هنرمند کشورمان با تشویق پدر وارد موسیقی شد ولی بعد از فوت پدرش در سال ۱۳۸۴ از موسیقی فاصله گرفت و ادامه ورزش فوتبال در باشگاه فولاد یزد رو در پیش گرفت که بعد از انتقال به فولاد مبارکه خوزستان و مصدوم شدن و جراحی عمل باعث شد دوباره به خوانندگی روی بیاورد.

این خواننده پر آوازه کشورمون برا اولین بار در سال ۱۳۹۷ آهنگی بنام از عشق بگو به محبوبیت شدید رسید. او در همان سال تیتراژ ممنوعه رو نیز اجرا کرد.

اولین کنسرت این هنرمند ۱۳ تیرماه ۱۳۹۸ ذر تالار مجلل پرشین جزیره کیش برگزار شد. در کارنامه هنری او همچنین همخوانی با مسیح و آرش در آهنگ گلی دیده میشود.

بعضی از آهنگ های منتشر شده رضا بهرام عبارتند از : هیچ،کاش،آرامشی دارم،گل عشق،شب های بعد از تو،ۀتش،دیوانه،بیمار،کجایی،موبه مو میباشد.

برای دانلود آهنگ های جدید رضا بهرام میتوانید به سایت آپ سانگ مراجعه کنید

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.