کد خبر : 195279
تاریخ انتشار : چهارشنبه 16 مارس 2022 - 22:59

ارتفاع برف در اسالم – خلخال به ۳۵ سانت رسید

ارتفاع برف در اسالم – خلخال به ۳۵ سانت رسید

ایسنا/گیلان مدیرکل راهداری گیلان، با  بیان اینکه ارتفاع برف در محور اسالم – خلخال به ۳۰ تا ۳۵ سانت رسیده است، گفت: در چهار محور برف می بارد. فریبرز مرادی در گفت وگو با ایسنا، از بارش خفیف برف در محورهای کوهستانی گیلان خبر داد و اظهار کرد: ارتفاع برف در محور اسالم – خلخال به ۳۰ تا

ارتفاع برف در اسالم - خلخال به ۳۵ سانت رسید

ایسنا/گیلان مدیرکل راهداری گیلان، با  بیان اینکه ارتفاع برف در محور اسالم – خلخال به ۳۰ تا ۳۵ سانت رسیده است، گفت: در چهار محور برف می بارد.

فریبرز مرادی در گفت وگو با ایسنا، از بارش خفیف برف در محورهای کوهستانی گیلان خبر داد و اظهار کرد: ارتفاع برف در محور اسالم – خلخال به ۳۰ تا ۳۵ سانت رسیده است.

وی همچنین از بارش خفیف برف در محورهای سیاهکل – دیلمان، بهارستان – آقچای و فومن – ماسوله خبر داد و افزود: ارتفاع برف در محور سیاهکل – دیلمان به ۲۵ سانت و در محور بهارستان – آقچای به ۳۰ سانت رسیده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان، با اشاره به سفیدپوش شدن محور فومن – ماسوله، تصریح کرد: ارتفاع برف در محور پونل – خلخال نیز ۱۵ سانت گزارش شده است.

مرادی، با بیان اینکه ارتفاع برف در گردنه الماس به ۳۵ سانت و در گردنه حیران به ۳۰ سانت رسید، گفت: در حال حاضر در اکثر محورهای گیلان باران می بارد.

وی خاطرنشان کرد: ترافیک در محورهای استان به غیر از محور پونل – خلخال در جریان است لذا رانندگان برای تردد در جاده های کوهستانی و برفگیر حتما زنجیر چرخ و تجهیزات زمستانی به همراه داشته باشند.

انتهای پیام

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.