کد خبر : 195329
تاریخ انتشار : سه‌شنبه 5 آوریل 2022 - 17:09

۲۳ پروژه بزرگ در آذربایجان شرقی وجود دارد که نقش ویژه‌ای در تولید ثروت دارند

۲۳ پروژه بزرگ در آذربایجان شرقی وجود دارد که نقش ویژه‌ای در تولید ثروت دارند

ایسنا/آذربایجان شرقی رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی در ارتباط با پروژه‌های بزرگ  استان گفت: این پروژه‌ها تاثیر زیادی بر تولید ثروت و ارزش افزوده دارند و اکنون ۲۳ پروژه‌ی بزرگ در استان وجود دارد که به جد پیگیر تکمیل این پروژه‌ها هستیم. صابر پرنیان روز سه‌شنبه، ۱۶ فروردین، در جلسه‌ی «برنامه‌ریزی سرمایه گذاری

۲۳ پروژه بزرگ در آذربایجان شرقی وجود دارد که نقش ویژه‌ای در تولید ثروت دارند

ایسنا/آذربایجان شرقی رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی در ارتباط با پروژه‌های بزرگ  استان گفت: این پروژه‌ها تاثیر زیادی بر تولید ثروت و ارزش افزوده دارند و اکنون ۲۳ پروژه‌ی بزرگ در استان وجود دارد که به جد پیگیر تکمیل این پروژه‌ها هستیم.

صابر پرنیان روز سه‌شنبه، ۱۶ فروردین، در جلسه‌ی «برنامه‌ریزی سرمایه گذاری و تجارت خارجی در سال ۱۴۰۱» که با حضور مسئولین اقتصادی و فعالان بخش خصوصی استان در اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تبریز برگزار شد، اظهار کرد: تامین مواد اولیه‌ی واحدهای تولیدی یکی از مشکلات اساسی ما است و ما معتقد هستیم اختصاص سهمیه بزرگترین سم برای تولید است که در مواد اولیه بخش کشاورزی و پتدروشیمی به جد پیگیر این مشکلات هستیم.

وی ادامه داد:  در بحث ورود ماشین آلات تعارض وجود دارد و از گمرکات استان می‌خواهیم لیست ماشین آلات موجود را اعلام کند تا در شورای تامین مطرح کنیم.

وی افزود: اکنون ۱۱ میز کشورهای مختلف در استان وجود دارد که ظاهرا این میزها فقط برروی  کاغذ هستند و اتاق بازرگانی تبریز باید به جد ورود کند چرا که ما تسهیلگر هستیم و اتاق بازرگانی نقش تصمیم سازی و هدایت‌گری را برعهده دارد.

پرنیان در ارتباط با مشکلات آبی صنایع استان نیز گفت: تمامی شهرک‌ها و صنایع از چاه آب استفاده می‌کنند که در حال خشک شدن هستند و حتما باید تدبیری برای حل این مشکل مهم و اساسی اندیشیده شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: ما اکنون ۸.۷  میلیارد تن دخایر معدنی داریم که ۵ میلیارد تن از این میزان مربوط به نفلین سینیت است و در خصوص معادن غیر فعال نیز برای اولین بار  کارگروه معادن را در شهرستان‌ها تشکیل داده‌ایم.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی در ارتباط با پروژه‌های بزرگ  استان نیز گفت: این پروژه‌ها تاثیر زیادی بر تولید ثروت و ارزش افزوده دارد و اکنون ۲۳ پروژه‌ی بزرگ در استان وجود دارد که به جد پیگیر تکمیل این پروژه‌ها هستیم.

به گزارش ایسنا، در این جلسه همچنین تعدادی از مدیران و روسای سازمان‌ها و فعالان بخش خصوصی استان به بیان نقطه نظرات خود پیرامون مشکلات تولید و صنعت استان پرداختند.

انتهای پیام

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.