کد خبر : 196487
تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 21 آوریل 2022 - 18:25

مراکز تامین اجتماعی قزوین جوابگوی نیاز بیمه شدگان نیست

مراکز تامین اجتماعی قزوین جوابگوی نیاز بیمه شدگان نیست

دبیر اجرایی خانه کارگر استان قزوین گفت: با وجود اینکه بیشتر جمعیت استان بیمه شده تامین اجتماعی هستند صرفا دو بیمارستان تامین اجتماعی داریم و این میزان جوابگوی نیاز بیمه شدگان نیست. به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، عیدعلی کریمی در مراسم تکریم و معارفه مدیر درمان تامین اجتماعی گفت: بدهی تامین اجتماعی به سایر

مراکز تامین اجتماعی قزوین جوابگوی نیاز بیمه شدگان نیست

دبیر اجرایی خانه کارگر استان قزوین گفت: با وجود اینکه بیشتر جمعیت استان بیمه شده تامین اجتماعی هستند صرفا دو بیمارستان تامین اجتماعی داریم و این میزان جوابگوی نیاز بیمه شدگان نیست.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، عیدعلی کریمی در مراسم تکریم و معارفه مدیر درمان تامین اجتماعی گفت: بدهی تامین اجتماعی به سایر مراکز باعث شدده مشکلاتی برای درمان بیمه شدگان ایجاد شود، این درحالی است که استفاده از خدمات درمان و بهشداتی جزء حداقل‌های مورد نیاز این افراد است؛ از این خواستار حل این مشکلات هستیم.

دبیر اجرایی خانه کارگر استان قزوین ادامه داد: سازمان تامین اجتماعی باید مشکلات موجود در بخش درمان کارگران و بازنشستگان را با بخش خصوصی حل کند.

وی عنوان کرد: باتوجه به کمبود مراکز درمانی تامین اجتماعی در سطح استان مقرر شده دانشگاه علوم پزشکی برای راه اندازی یک مرکز در شهرستان البرز ساختمانی را اهدا کند.

کریمی ادامه داد: لازم است تعهدات درمانی تامین اجتماعی با نظارت کامل انجام شده و بیمه شدگان دغدغه درمان نداشته باشند.

در پایان این مراسم از محمدصادق بابایی تقدیر شده و محسن شمس الدینی به عنوان مدیر جدید درمان تامین اجتماعی استان معرفی شد.

انتهای پیام/

منبع:ایلنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.